סילבסטר יהיה כשיר לגמר הגביע, צפוי לפתוח על הספסל

יאקוב סילבסטר
יאקוב סילבסטר | דני מרון

חדשות טובות לבית"ר ירושלים לקראת גמר הגביע נגד הפועל חיפה: החלוץ התאמן עם הקבוצה ויכלל בסגל למשחק החשוב, גם קונטה כשיר וצפוי לפתוח. המועדון נקנס ב-30 אלף ש"ח. המשטרה התירה הכנסת דגלי פריסה לטדי

(גודל טקסט)
עשר שנים עברו מאז זכתה בית"ר ירושלים בתואר גביע המדינה, ומחר (רביעי) תתייצב הקבוצה לגמר הגביע נגד הפועל חיפה באצטדיון טדי ותנסה להחזיר לעצמה את התואר הנכסף.


לפני שעה קלה סיימה הקבוצה את האימון המסכם לקראת המשחק, והבשורות הטובות הן שאנטואן קונטה עבר בהצלחה את מבחן הכשירות וצפוי לפתוח בעמדת המגן הימני. שחקן נוסף שהיה בספק גדול הוא יאקוב סילבסטר החלוץ, שהתאמן היום עם הקבוצה וגם צפוי להיכלל בסגל אולם נראה שלא יפתח בהרכב. בבית"ר מעדיפים שלא להסתכן בחילוף מוקדם, גם בשל העובדה שבקבוצה נערכים לאפשרות של הארכה, ולכן מעדיפים שלא לסכן את סילבסטר ולהכלילו בהרכב והוא עשוי להשתלב בהמשך המשחק במידת הצורך.


בקישור, נראה שבצוות המקצועי יחזרו למשולש הדי קבוע ששיחק בשבועות האחרונים, עם קלאודמיר, אופיר קריאף ואריק סאבו, כאשר גם מקומם של עידן ורד וחן עזרא שנמצא בכושר הבקעה נפלא מובטח בהרכב. במידה וסילבסטר אכן יפתח על הספסל, מתחרים אנתוני וארן ואיתי שכטר על עמדת החלוץ, כאשר בבית"ר מספרים השבוע ששכטר נראה מרוכז מאוד ומשתוקק לפתוח בהרכב, כדי לנסות ולהביא תואר יחד עם חבריו למועדון בסיום עונה מוצלחת למדי. כ-18 אלף אוהדי בית"ר צפויים לתמוך בקבוצה מחר בטדי, כאשר כל הכרטיסים למשחק אזלו מזמן. 


 

קצת עזרה משמיים

A post shared by Ofer Verta (@ofer19verta) on



בנושא אחר, ביה"ד המשמעתי גזר על בית"ר קנס של 30 אלף שקל, בגין התפרעות אוהדיה (השלכת חזיז) במשחק מול הפועל באר שבע, שהסתיים בהפסד 4:1. הדיין גיורא לנדאו ציין בהחלטתו שהמועדון, שפעל בעבר כנגד מתפרעים, "הרים ידיים ואף חדל בניסיונותיו לאתר את הפרועים".


הרכב משוער: בוריס קליימן, אנטואן קונטה, טל כחילה, מיקי סירושטיין, שון גולדברג (מרסל הייסטר), קלאודמיר, אופיר קריאף, אריק סאבו, חן עזרא, עידן ורד, איתי שכטר (יאקוב סילבסטר).

אמור להתחיל על הספסל. סילבסטר (דני מרון)


שרת הספורט מירי רגב הודיעה הערב כי הגיעה להסדר עם המשטרה לפיו תותר הכנסת ציוד עידוד ודגלי פריסה לאצטדיון טדי לקראת המשחק. אוהדי שתי הקבוצות פנו לרגב בטענה כי המשטרה מונעת הכנסת ציוד, והשרה פעלה במהירות על מנת לאפשר את הדבר. עם זאת, כרגיל תיאסר הכנסת ציוד פירוטכני (חזיזים ואבוקות עשן) ואוהד שייתפס עם ציוד בסגנון ייעצר. מהשרה רגב נמסר: "בואו נשמור כולנו על חוויית צפייה נעימה. נהנה יחד מהמשחק הכי רומנטי שמספק לנו הכדורגל הישראלי בכל שנה – גמר גביע המדינה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי