"זכייה בגביע המדינה תהפוך את העונה של בית"ר למושלמת"

אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים | דני מרון

דריכות גדולה במועדון לקראת הגמר (20:45), 18-20 אלף אוהדים צפויים להיות בטדי. שחקנים ביקשו מהצוות המקצועי ששכטר יפתח: "צריך את כל התותחים הכבדים, המשחק הזה תפור על איתי". וגם: האופציה על עזרא תפוג מחר

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים סיימה את הכנותיה לקראת גמר גביע המדינה בו תפגוש הערב (רביעי, 20:45) את הפועל חיפה באצטדיון טדי, שיהיה מלא עד אפס מקום. מאתמול בערב שוהים אנשי הקבוצה במלון בעיר, בו ישהו עד שעת המשחק.

מיד לאחר האימון המסכם יצאו מספר שחקנים לביקור בכותל המערבי, וניצלו כמובן את ההזדמנות בין השאר לבקש לעצמם נגיעה בגביע ומפגש עם הנשיא רובי ריבלין בסביבות 22:45. תשע שנים עברו מאז זכתה בית"ר בגביע ובמועדון מספרים על דריכות שיא והמון מתח לקראת ההתמודדות הערב. "מה לא עברנו העונה?", אמר גורם במועדון לספורט1. "יש מועדונים שבחמש שנים לא עוברים את מה שאנחנו עוברים בעונה אחת. לא משנה מה תהיה התוצאה, עשינו עונה טובה מאוד, אבל זכייה בגביע תהפוך את העונה הזו למושלמת. השחקנים כאן הראו אופי ובגרות יותר מפעם אחת העונה, וזה משחק ששום דבר שקרה לפניו לא משנה. אין מישהו במועדון, שלא מבין את חשיבות המשחק הזה וברגע שהשופט ישרוק את שריקת הפתיחה, כל מה שהיה עד המשחק זז הצידה".

בחלק המקצועי נראה שההתלבטות הכי גדולה בנוגע להרכב, נמצאת בחלק הקדמי. מקומם של חן עזרא ועידן ורד מובטח והדילמה היא בין שלושת החלוצים, איתי שכטר, יאקוב סילבסטר שמחלים מפציעה או אנתוני וארן שנמצא לאחרונה בירידה תלולה ביכולתו. בקבוצה מספרים ששכטר נראה דרוך מאוד באימונים האחרונים ושחקנים אף העבירו מסרים לצוות המקצועי לגבי חשיבותו של שכטר על הדשא גם בפן המנהיגותי. שחקן בקבוצה אמר: "איתי היה אחד המנהיגים הגדולים של הקבוצה הזאת מתחילת העונה, גם על הדשא וגם בחדר ההלבשה. בגמר הגביע אתה צריך את כל התותחים הכבדים איתך על המגרש ואין ספק שזה משחק שתפור על איתי".

בבית"ר הקפידו בשבועות האחרונים, גם בשל מאבק האליפות שבינתיים נגוז וגם בשל משחק הגמר, להזיז הצדה את כל ענייני המשא ומתן עם שחקנים ואפילו עם אנשי צוות לקראת העונה הבאה. כבר מחר, ללא קשר לתוצאת הגמר, יעלו במועדון הילוך, בכל הנוגע לשיחות והמגעים עם השחקנים שמסיימים חוזה, כאשר בראש הרשימה נמצאים שלושה: איתי שכטר, קלאודמיר פריירה וחן עזרא.

איתי שכטר. המשחק הזה תפור עליו (דני מרון)
איתי שכטר. המשחק הזה תפור עליו (דני מרון)

כרגע נראה שלפחות בנוגע לאיתי שכטר, קטנים הסיכויים שימשיך במדים הצהובים שחורים, אבל זכייה בגביע עשויה לשנות את התמונה והצדדים בכל מקרה ייפגשו שוב אחרי הגמר. האופציה של בית"ר להארכת חוזהו של חן עזרא, מסתיימת מחר ומיום שישי, רשאי עזרא לחתום בכל קבוצה שיחפוץ. האופציה של עזרא עומדת על סכום של 230 אלף דולר ולא נראה שבבית"ר ישלמו את הסכום הזה. יחד עם זאת העריכו גורמים במועדון שקיים רצון הדדי, הן של בית"ר והן של עזרא עצמו, להמשיך את ההתקשרות ולכן קיים סיכוי לא קטן שבסופו של דבר הפערים יגושרו.

בבית"ר מעריכים שבין 18 ל-20 אלף אוהדים בצהוב-שחור צפויים להגיע לטדי. שרת התרבות והספורט מירי רגב, הודיעה כי תתאפשר הכנסת דגלי פריסה ליציע, דברי צבע ותפאורה לשני הקהלים. מהמשטרה נמסר כי תהיה אפס סובלנות, כלפי גילויי אלימות, גילויי גזענות וכן תופעות של שימוש באלכוהול וספסרות.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי