גביע המדינה: הפועל כפ"ס עלתה לסיבוב ח' אחרי 0:2 על בני ריינה

כפר סבא חוגגת
כפר סבא חוגגת | דני מרון

הירוקים לא התקשו מול המארחת מליגה ב' והיו הקבוצה הראשונה שעוברת את סיבוב ז', אוחיון (10) ואונייקאצ'י (20) כבשו. גם קטמון עלתה אחרי 1:2 קשה על יבנה, איכסל ניצחה את שמשון תל אביב 0:2

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

גביע המדינה מתחיל לקבל צורה לקראת סיבוב ח' אליו יצטרפו קבוצות ליגת העל, והיום (שני) נפתח סיבוב ז' עם שלושה משחקים, כאשר בראשון שבהם הפכה הפועל כפר סבא לקבוצה הראשונה שמעפילה עם 0:2 על מכבי בני ריינה. מאוחר יותר גם הפועל קטמון והפועל איכסל ניצחו והעפילו.

מכבי בני ריינה – הפועל כפר סבא 2:0
למרות שבליגה הלאומית הקבוצה של ארז בנודיס לא מצליחה להדביק את הפער מהקטמונים, בגביע זה סיפור אחר והיא גברה בלי קושי על המארחת מליגה ב'. אלמוג אוחיון (10) ופיטר אונייקאצ'י (20) סגרו את הסיפור עוד בתחילת המחצית הראשונה ושלחו את בני ריינה להמשיך להוביל את צפון ב' בליגה הנמוכה.

מחר ומחרתיים יתקיימו יתר משחקי הסיבוב, כאשר 14 קבוצות יעפילו לשלב הבא. אליהן יצטרפו 14 קבוצות ליגת העל ועוד ארבע קבוצות מהליגה הלאומית שעלו באופן אוטומטי – בני לוד, הפועל מרמורק, הפועל עכו ובית"ר ת"א/רמלה.

הפועל קטמון – מכבי יבנה 1:2
מוליכת הליגה הלאומית התקשתה מול היריבה מליגה א', אך בסופו של דבר העפילה לשלב הבא הודות לשער ניצחון מאוחר. אריאל הדר ניצל הרחקה רעה והעלה את הקבוצה מהבירה ליתרון כעבור ארבע דקות, אך האורחת הגיבה מהר עם שער אדיר של מולאט גברה בבעיטה מרחוק (13). המשחק הוכרע בדקה ה-82 עם שער יקר של עדן דהן.

תוצאה נוספת
הפועל איכסל – שמשון תל אביב 0:2
לאיכסל: מוחמד בדארנה (36 ו-66)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי