שישה שינויים בהרכב של מגמאדוב נגד הכח עמידר ר"ג

מוראד מגמאדוב
מוראד מגמאדוב | עדי אבישי

מכבי פתח תקווה תארח את הקבוצה מליגה א' בשמינית גמר הגביע: "הצ'אנס היחיד להמתיק את העונה". רומריו פירס יערוך הופעת פרידה, מאווידה החל להתאמן עם הבוגרים

(גודל טקסט)

אחרי התקופה הרעה בליגה, מכבי פתח תקווה תבצע מחר (שלישי) אתנחתא קלה לטובת משחקי גביע המדינה, כשתארח את הכוח עמידר רמת גן במסגרת שמינית גמר גביע המדינה.

המאמן מוראד מגמאדוב מתכנן לבצע רוטציה רחבה בהרכב ויערוך לא פחות משישה שינויים בהרכב הפותח: צחי גיגי יחזור לשער במקומו של יוסי גינזבורג, נאור פסר יחליף בעמדת המגן השמאלי את גל שיש, עודד אלקיים את עיסא סיסוקו בצד ימין וגם ז'והאן מרסיאל יפתח במרכז ההגנה במקומו של עומר דנינו. בקישור, רומריו פירס יערוך את הופעת הפרידה מהקבוצה לאחריה יעזוב ככל הנראה לקבוצת אסטרה ג'ורג'יו הרומנית ולצידו יפתחו תומר בנבנישתי וגידי קאניוק. לידור כהן, שסופסל מול הפועל חיפה, ישוב להרכב במקומו של פאדי זידאן ואת החלק ההתקפי ישלימו לירן רוטמן ותאי בריבו.

"בעונה שאנחנו עוברים, הדבר היחיד שנשאר הוא להבטיח את ההישארות בשלב מוקדם ואולי להמתיק טיפה את העונה עם התקדמות לשלבים המאוחרים בגביע", אמרו במועדון. עם הקבוצה החל להתאמן הבוקר חלוץ קבוצת הנוער ונבחרת זמביה הצעירה, עמנואל מאווידה, שחתום לחצי עונה עם אופציה להארכת ההתקשרות לשלוש שנים נוספות. בפ"ת סיפרו כי אמנם העונה קשה לראות אותו משתלב בקבוצה הבוגרת, אך הוא מסומן כפוטנציאל אם וכאשר לשנים הבאות.


פירס. הופעת פרידה במכבי פתח תקווה (דני מרון)

בינתיים, נמשך המו"מ עם החלוץ מיחאי רומן, כאשר קבוצתו בטושאני הבהירה לו שישוחרר כאשר יגיע חלוץ אחר במקומו, דבר אשר לא קורה כרגע. בנוסף, היום הוחלט להעמיד לדין את היו"ר אבי לוזון לאחר שהתפרץ לעבר צוות השיפוט וצעק "לקחתם לי גול חוקי, כל הזמן אתם מ*יינים אותנו"

הרכב משוער: צחי גיגי, עודד אלקיים, תומאש סיבוק, ז'והאן מרסיאל, נאור פסר, רומריו פירס, תומר בנבנישתי, גידי קאניוק, לירן רוטמן, לידור כהן, תאי בריבו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי