רפאלוב: "לא ישנו אחרי אלבניה". דאבור נפצע וכנראה ישוחרר

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | אודי ציטיאט

נבחרת ישראל ערכה אימון נוסף לקראת מקדוניה בשבת. קשר ברוז' הוסיף: "כדי שיכולות אישיות יבואו לידי ביטוי, צריך שנצליח כקבוצה". דוידזאדה צפוי לפתוח על חשבון טוואטחה, חלוץ זלצבורג יעבור צילום

(גודל טקסט)
נבחרת ישראל ממשיכה בהכנות לקראת משחק הבית בשבת ב"סמי עופר" מול מקדוניה (21:45, ישיר בחגיגה אירופית בספורטHD1) והערב ערכו שחקניו של אלישע לוי אימון נוסף באצטדיון רמת גן לקראת המפגש.


האימון האחרון של אלישע לוי התמקד בעיקר בחלק ההגנתי ומסתמן שאופיר דוידזאדה יזכה לעדיפות בצד שמאל על פני טאלב טוואטחה. מגן מכבי תל אביב נמצא בתקופת שיא ונראה כי יהיה מי שיזכה לחולצת ההרכב לצד שיר צדק, טל בן חיים ובן ביטון. בחלק הקדמי הייתה התלבטות בין מואנס דאבור לתומר חמד, אולם חלוץ זלצבורג התלונן על כאבים בסיום האימון ויעבור צילום. בנבחרת מעריכים כי השחקן ישוחרר מהסגל בש לכך.




עוד לפני האימון, הלגיונרים אלמוג כהן וליאור רפאלוב התייצבו לשאלות התקשורת ותחילה היה זה קשר אינגולשטאט שדיבר ונשאל על מצב הרוח בסגל בעקבות ה-3:0 לאלבניה ביוני האחרון: "אני חושב שהשחקנים קיבלו את ההפסד מאוד רע. זה דבר נורמלי שקהל נמשך לנבחרת מצליחה ואני קורא לאוהדים לבוא ולתמוך ואני מקווה שנשמח אותם".


הקשר, שקבוצתו מסרבת לשחררו להפועל באר שבע ומכבי תל אביב ונראה שהוא יישאר העונה בליגת המשנה בגרמניה, אמר על חשיבות המשחק בשבת: "הוא מאוד קריטי, לכולם ברורה המשמעות של ניצחון ושל הפסד. נעשה הכל כדי לשמח את הקהל. זה משחק שאנחנו לוקחים בחשבון שאנחנו רוצים להחזיר את הכבוד שלנו".



"רוצים להחזיר את הכבוד". האלבנים חוגגים בישראל (ערן לוף)


השוני מתקופת אלי גוטמן, אז בסופו של דבר כלל לא זומן למשחקי הנבחרת: "אני בכושר הכי טוב בקריירה שלי ואני שחקן מוביל בגרמניה, אני חושב שזה הבסיס. אני לא שחקן בטוח בהרכב או בנבחרת, המקום שלי לא מובטח ואני אעשה כל מה שהמאמן יצטרך. היו הרבה דברים מזמן ואני לא רוצה להתייחס אליהם, אני מאושר בנבחרת וכיף לי בנבחרת, אני פה כדי לשמח את הקהל".


מה הוא יודע על מקדוניה: "יש להם נבחרת צעירה וטובה, ראינו כמה קשה היה לנו שם. לא יהיה לנו קל, אנחנו יודעים, אבל אנחנו רוצים לעשות הכל כדי לנצח. 




"מאושר וכיף לי בנבחרת, פה כדי לשמח את הקהל" (ערן לוף) 
 
 

הרצון להישגים: "עד המשחק מול אלבניה עשינו קמפיין טוב מאוד, אבל ברור שאי אפשר להיראות ולהפסיד 3:0 בבית לאלבניה. עכשיו הגיע הזמן שנראה שעשינו שינוי ולתת את הכל, בשבילנו ובשביל הקהל. אני יודע שהתקשורת רוצה שהנבחרת תצליח וכמו שהגיעו הביקורות, ככה יהיו גם תשבחות כשננצח. התקשורת בישראל לוקחת דברים לא בפרופורציות לטוב ולרע". 


קשר קלאב ברוז', ליאור רפאלוב, נשאל על הרצון להצעיר את סגל הנבחרת: "צעירים מוכשרים תמיד מבורך שישחקו בנבחרת ישראל. כולנו מרגישים צעירים (גם הוותיקים, א.ג). המשחק האחרון היה מאוד מאכזב לכולנו והיו לילות לא קלים אחרי אלבניה. במסגרת הקבוצתית אחרי כמה ימים יש הזדמנות לתקן את הרושם וליצור אוויר הטובה ויתר, בנבחרת זה דבר שמלווה אותך כמה חודשים ואני חושב שזה הזמן שלנו בשבת להחזיר את הכבוד מאלבניה. אנחנו יודעים מה מוטל עלינו ונעשה ככל שביכולתנו כדי להצליח במשחק קשה מול נבחרת חזקה".



רפאלוב באימון לצד איינבינדר וזהבי. "צריכים לכבד את היריב" (עדי אבישי)


אם ישראל פייבוריטית מול מקדוניה: "אולי על הנייר הם בדרג נמוך יותר, אבל אני לא מבין את התעסוקה באם אנחנו פייבוריטים. אנחנו צריכים בראש ובראשונה לכבד את היריב שהוא מאוד איכותי. אני מקווה שיהיה לנו משחק טוב ושנשיג תוצאה טובה".


מצבו הבריאותי:
"אני מרגיש טוב מאוד, אני בריא. עברתי ניתוח ואני עובד תקופה ארוכה כדי להישאר בריא. פתחנו טוב את העונה בליגה הבלגית, במסגרת האירופית קצת פחות".


תרומתו לנבחרת ישרא
ל: "כדורגל הוא לא משחק אישי. כדי להצליח כיחיד צריך שנהיה טובים כקבוצה והדברים יבואו לידי ביטוי. אני מאמין שאם ניראה חזקים וטובים, גם איכויות של בודדים יבואו לידי ביטוי".



רפאלוב הערב ברמת גן. "כדורגל הוא לא משחק אישי" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי