איבדה נקודות: רק 0:0 לנבחרת הצעירה מול נורבגיה

מוטי ברשצקי
מוטי ברשצקי | ערן לוף

למרות פתיחה טובה, חניכיו של מרקו בלבול הפגינו משחק חלש וחסר מעוף. המארחים שלטו בכדור ברוב דקות המשחק, אך הסתפקו בבעיטות מרחוק. בלבול אמר בתום המשחק: "יוצאים ברגשות מעורבים, תיקו בנורבגיה זה בסדר"

(גודל טקסט)

הנבחרת הצעירה של ישראל איבדה שתי נקודות חשובות הערב (שלישי), כשסיימה עם נורבגיה ב-0:0 מאכזב בחוץ. חניכיו של מרקו בלבול הציגו משחק נרפה, נטול ברק וקבוצתיות. המארחים החזיקו בכדור ברוב שלבי המשחק, אך לא ניצלו זאת כדי להבקיע.

מאמן הנבחרת הצעירה, מרקו בלבול, אמר: "אנחנו יוצאים ברגשות מעורבים. יצרנו הרבה מצבים, אולי באחת ההתקפות שלהם יכולנו לספוג. אנחנו בסך הכל מרוצים מהתוצאה. אני מצר על כך שלא לקחנו את כל הנקודות, אבל בנורבגיה 0:0 זה בסדר גמור".

בתום המחזור, נבחרת ישראל התמקמה במקום השלישי עם ארבע נקודות, כשמעליה נמצאות אירלנד עם שש נקודות משני משחקים וקוסובו גם כן עם שש נקודות, אך מארבעה משחקים. גרמניה, שניצחה הערב את קוסבו 0:1, במקום הרביעי עם שלוש נקודות, הנורבגים במקום החמישי עם נקודה ואזרבייג'אן במקום השישי עם אפס נקודות.

המשחק החל בנוכחות של הלבנים ברחבה הנורבגית, כשרז מאיר מצא פעמיים את וייסמן ברחבה, אך החלוץ לא הצליח לייצר בעיטה. הבעיטה הראשונה לשער הייתה של מוטי ברשצקי, שבחן את השוער סונדרה רוסבאץ', שהצליח להדוף בצורה טובה. גם אמיר נאסר בעט מחוץ לרחבה, אך הכדור נקלט בקלות על ידי בורסאץ'. הנורבגים, שנתנו לישראלים להתרוצץ, השתלטו על המשחק. סאנדר סבנדסן כמעט כבש פעמיים, אך הכדור חלף בשתי הפעמים בסמוך לקורה. עד תום המחצית שתי הקבוצות לא הפגינו יכולת גבוהה.

הקצב החלש של המשחק המשיך גם במחצית השנייה. הנורבגים המשיכו לשלוט בכדור, אך התנהלו בעיקר במרכז המגרש. חניכיו של בלבול רק התגוננו ולא הצליח לאיים. כניסתם של מוחמד עוואד ומתן חוזז הכניסה מהירות לנבחרת הצעירה, אך הנבחרת כאמור לא הגיעה למצבי הבקעה. בדקות האחרונות של המשחק פלקושצ'נקו בעט פעמיים חד וחזק למרכז השער, אבל שוב השוער בורסאץ' הצליח למנוע מהכדור לחדור לרשת.

אליאל פרץ. משחק לא טוב לקפטן (ערן לוף)
אליאל פרץ. משחק לא טוב לקפטן (ערן לוף)

הרכב נורבגיה: סונדרה רוסבאץ', ג'וליאן ריירסון, כריסטופר אייאר, אנדראס האנצ'ה-אולסן, איבר פוסום, בירק ריסה, מרטין אודנגארד, אולריק ינסן, ואייבחה סאקור, ראפיק זחניני (הנדריק ביורדאל, 81), סאנדר סבנדסן (דניס יונסן, 64).

הרכב ישראל: סהר חסון, רז מאיר, ניר ברדע, עמית ביטון, שי בן דוד, אמיר נאסר (רז נחמיאס, 74), אליאל פרץ, מקסים פלקושצ'נקו, מוטי ברשצקי, אור אינברום (מתן חוזז, 86), שון וייסמן (מוחמד עוואד, 64). 

מחצית ראשונה
דקה 10: ברשצקי קיבל כדור בקצה הימני של הרחבה, בעט חזק אך רוסבאץ' הדף טוב.

דקה 19: נאסר ניסה את מזלו בבעיטה מ-25 מטרים, אך בורסאץ' קלט ללא בעיות.

דקה 21: אייר הגיח מאחור ובעט מ-20 מטרים, הכדור פגע בסבנדסן וחלף בסמוך לקורה של חסון.

דקה 24: זחניני פרץ באגף ימין, הגביה אל סבנדסן והחלוץ נגח החוצה.

דקה 34: אינברום קיבל את הכדור בקצה השמאלי של הרחבה, חדר למרכז, אך בעט ברשלנות מעל השער.

רז מאיר. חיים קשים באגף הימני של ההגנה (ערן לוף)

רז מאיר. חיים קשים באגף הימני של ההגנה (ערן לוף)

דקה 56: מסירת רוחב מימין של זחניני מצאה את פוסום, שהגיע מאחור, אך הבעיטה של הקשר נבלמה על ידי ביטון והורחקה.

דקה 75: פלקושצ'נקו בעט מ-25 מטרים למרכז השער, בורסאץ' הדף לקרן.

דקה 87: מתן חוזז בעט מ-20 מטרים, אבל בורסאץ' שוב קלט ללא בעיה.

מקסים פלקושצ'נקו. בעיטה ראשונה לשער לאחר 40 דקות (ערן לוף)
מקסים פלקושצ'נקו. בעיטה ראשונה לשער לאחר 50 דקות (ערן לוף)

דקה 90+2: פלקושצ'מקו ניסה לבעוט מרחוק, ובורסאץ' הנורבגי שוב הדף לקרן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי