סולומון כשיר לגרמניה, גורם: "יכול לשחק יחד עם דסה"

מנור סולומון
מנור סולומון | דני מרון

הנבחרת הצעירה ממשיכה בהכנות למשחק מוקדמות אליפות אירופה, כוכב מכבי פתח תקווה התאושש מפציעה וישוב להרכב, ייתכן שלצד קשר מכבי ת"א שהצטיין בקוסובו. לוין וחרזי יעמדו על הקווים

(גודל טקסט)

הנבחרת הצעירה ממשיכה בהכנות לקראת משחק מוקדמות היורו עד גיל 21 ביום שלישי מול גרמניה, אחרי ששבה מקוסובו, שם ניצחה 0:4, כאשר האחראים לאימונים ולמשחק הם ניר לוין ואלון חרזי – שיעמדו על הקווים בעקבות חסרונו של המאמן מרקו בלבול, המתאבל על מחות אביו מוריס ז"ל.

שחקני הנבחרת הצעירה יצאו לטירת הכרמל והשתתפו בהלוויית אביו של המאמן וכבר הערב ישובו בלית ברירה לשגרה ויקיימו אימון בבית הנבחרות בשפיים. כוכב מכבי פתח תקווה מנור סולומון התאושש מהפגיעה בקרסול זכר למשחק מול הפועל ב"ש וצפוי לפתוח בהרכב.



יצוין כי בקוסובו מי שהחליף את סולומון היה אור דסה, הקשר הצעיר של מכבי תל אביב שאף הצטיין וסיים עם שער ובישול, אולם גורם בנבחרת ישראל סיפר היום: "זה נכון שדסה שיחק בעמדה של סולומון, אבל לא בהכרח שנגד גרמניה הם לא יוכלו לשחק ביחד. הבשורה היא שמנור כשיר". סולומון יהיה גם בשלישי מול גרמניה תחת מעקב של סקאוטים ממועדוני צמרת אירופים כשבמקביל הוא ממתין לאישור הרשויות בפורטוגל לצורך השלמת תהליך קבלת דרכון.


אור דסה במכבי תל אביב. שיתוף פעולה עם סולומון מול גרמניה? (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי