נאתכו: זר או ישראלי? לא בגלל מאמן הנבחרת לא מתקדמת

ביברס נאתכו
ביברס נאתכו | AFP

קשר צסק"א התראיין ב-103FM לקראת רומניה בשבת ודיבר בפתיחות על המצב ("לא תקין בלי מאמן קבוע, אבל זאת עובדה") ועל מפגש רבע הגמר מול ארסנל ("כבר אין פרפרים בטן"). ומי חזק יותר, ביבי או פוטין?

(גודל טקסט)

"אני לא יודע אם לנבחרת מתאים מאמן זר או ישראלי. כדורגל הוא לא מדע מדויק. אני כן יודע שהעובדה שהנבחרת לא מתקדמת לא קשורה בכלל במאמן", כך אמר ביברסנאתכו קשר צסק"א מוסקבה והנבחרת לתכנית הספורט ב-103FM.

נאתכו, שאמור לפתוח בשבת (21:30) בנתניה מול נבחרת רומניה, לרשום את הופעתו ה-50 ואף עשוי להיות הקפטן, התייחס לעובדה שלנבחרת אין עדיין מאמן. "כל השחקנים היו רוצים שיהיה כבר מאמן קבוע אבל זה לא עניין שלנו, יש מי שמקבל החלטות. האם זה לא תקין? זאת עובדה".

קשר צסק"א התייחס לכך שלא הרבה ליגיונרים אוהבים לבוא ולשחק בנבחרת: "אני יכול לדבר על עצמי", אמר נאתכו, "כשזימנו אותי הגעתי גם כשלא היה לי חוזה בקבוצה וזה היה סיכון מבחינתי בגלל ענייני ביטוח. בכל מקרה מי שלא מתלהב להגיע, אין צורך לזמן אותו שוב".


לגיונר שלא מתלהב לבוא, אסור יותר לזמן אותו (ערן לוף)

האם מתאים לתת את הנבחרת למאמן צעיר כמו יוסי אבוקסיס או לוותיק כמו ניר קלינגר: אבוקסיס הוא מאמן מצליח שכבר ניפק קבלות, אז למה לא?מצד שני צעיר, ותיק או זר לכל אחד מהם יש יתרונות וחסרונות".

האם יש שחקנים שלא זומנו וחסרים לו: "לא מתעסק במי שחסר. מי שכאן צריך לעשות את העבודה. כרגע אנחנו יודעים מעט מאוד על נבחרת רומניה, אבל בטח עוד נלמד אותם בהמשך השבוע".

על חשיבות המשחק: "קצת בעייתי לקחת דברים מקצועיים מהמשחק מול רומניה בגלל שהוא לא יהווה אפילו תשתית למאמן הבא. אבל אנחנו כשחקנים לא צריכים להתייחס לזה".

על ההתכנסות והזימונים: "יש תשעה שחקנים חדשים שיכולים לעשות בכורה. יש פה שחקנים שנמצאים בכושר טוב ומגלים יכולת טובה בליגות השונות".


נאתכו. "ארסנל זה עדיין משחק מיוחד" (AFP)

נאתכו התייחס גם לקבוצתו צסק"א מוסקבה שטיפסה לרבע גמר הליגה האירופית: "באירופה אנחנו נותנים עונה טובה, ובליגה נוכל להיאבק עד הסוף לפחות על המקום השני שמוביל למוקדמות ליגה האלופות".

על המפגש מול ארסנל: "אני כבר לא בן 20 אז אין כבר את הפרפרים, מה גם ששיחקתי נגד כל הגדולות של אנגליה. ועדיין זאת ארסנל וזה כן משחק מיוחד".


על ההכנות של נבחרת רוסיה למונדיאל שייערך בקיץ:
 "כמעט מדי שבוע נפצע שחקן נבחרת אחר במשחק ליגה וזה מאוד מפריע".

ומי יותר גדול ברוסיה, פוטין או ביבי? "אין מה להשוות בכלל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי