1:5 מרשים לנבחרת הנערים של ישראל על נבחרת רומניה

נבחרת הנערים עד גיל 17
נבחרת הנערים עד גיל 17 | אתר ההתאחדות לכדורגל

שלושער לג'ואברה, עובדיה ודוידה הצטרפו לחגיגה בפתיחת שלב העילית בטורניר מוקדמות אליפות אירופה המתקיים בהונגריה. ברומר ונבחרתו בראש בית 7

(גודל טקסט)
נבחרת הנערים של ישראל עד גיל 17, פתחה היום (חמישי) את משחקיה בשלב העילית של מוקדמות אליפות אירופה בניצחון מרשים, 1:5 על נבחרת רומניה ועשתה צעד חשוב אולי בדרך להשתתפות ראשונה באליפות אחרי 13 שנה.  


נבחרתו של גדי ברומר עלתה ליתרון 0:1 בדקה ה-40 משער של איברהים ג'ואברה, אופק עובדיה קבע 0:2 בדקה ה-49. מריאן אלכסנדרו הרומני צימק ל-2:1 בדקה ה-57, אך ג'ואברה לא נשאר חייב והעלה את ישראל ל-1:3 בדקה ה-61 עם שערו השני במשחק. חלפו רק שלוש דקות נוספות וג'ואברה השלים שלושער פרטי בדקה ה-61 והעלה את ישראל ל-1:4. אושר דוידה המחליף קבע 1:5 לישראל דקה בתוך תוספת הזמן. 


מאמן הנבחרת, גדי ברומר, אמר בסיום: "משחק טוב מאוד שלנו עם תוצאה טובה, אבל אנחנו עדיין לא חוגגים אלא נשארים צנועים וממוקדים במטרה. 

כל הכבוד לשחקנים על השקעה גדולה מאוד. אנחנו כבר מתכוננים למשחק הבא".


משחקי הטורניר בבית 7 נערכים בהונגריה ומשחקיה הבאים של הנבחרת הישראלית יהיו ביום ראשון מול סלובניה וביום רביעי מול המארחת, הונגריה. במשחק המקביל, נפרדה סלובניה מהמארחת הונגריה בתיקו 1:1. בעקבות ניצחונה, התייצבה הנבחרת הישראלית בראש טבלת הבית. משחקי יורו 2018 ייערכו בחודש מאי באנגליה, הראשונה בכל בית תעפיל לשם אוטומטית כמו גם שבע מהסגניות הטובות ביותר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי