קונטרה: חשוב לנצח בישראל, אבל לי חשובה גם הדרך

קונטרה, סטנצ'יו
קונטרה, סטנצ'יו | טוויטר

מאמן רומניה דיבר במסע"ת לקראת הטיסה למשחק בשבת (21:00) בנתניה: "האימונים שלנו היו טובים, עבדנו קשה". הקשר סטנצ'יו, שמשחק לצד טל בן חיים בספרטה: "יש לנו בעיה מנטלית"

(גודל טקסט)

נבחרת רומניה ערכה היום (חמישי) אימון אחרון במחנה בבוקרשט על אדמת רומניה ומחר (שישי) תמריא לישראל לקראת המשחק בשבת (21:00) בנתניה. "היו לנו אימונים ממש טובים השבוע, על כמה משטחים כולל דשא סינטטי, והבחורים עבדו קשה", כך אמר קוסמין קונטרה, מאמן רומניה, במסיבת עיתונאים.

"ברור שהתוצאות חשובות בשני משחקי ההכנה האלה (ישראל ושבדיה ביום שלישי) וברור שאנחנו רוצים לנצח בשני המשחקים, אבל עבורי חשובה גם הדרך והיכולת", המשיך קונטרה.

במסע"ת השתתף גם קשר ספרטה פראג, אדריאן סטנצ'יו בן ה-24 ונשמע אופטימי: "אני חושב שמתגבש פה סגל ממש טוב של שחקנים שאמור לדחוף את רומניה קדימה. מבחינה אישית המעבר מאנדרלכט לספרטה עשה לי רק טוב ואני מקווה להביא את היכולת הזאת גם לנבחרת. יש תהליך של הצערה בנבחרת ואני משתייך אליה והכוונה היא לשלב את הצעירים ואת הוותיקים באופן הטוב ביותר".

קונטרה התייחס לתחרות על ההרכב בקבוצה: "התאמנו בתנאי מזג אוויר לא קשים ויכולת לראות כמה כל שחקן משקיע וכמה לכולם חשוב לעלות ולשחק מול ישראל ושבדיה. אלה שתי נבחרות טובות ועדיין אנחנו רוצים לנצח אותם". ואילו
סטנצ'יו שם אצבע על אחת הבעיות של רומניה: "אנחנו חייבים לשנות משהו במנטליות שלנו כי זה מפריע לנו להתקדם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי