ערן לוי בעט ובעט מ-20 מ', הרשת זזה, אופיר מרציאנו לא

ערן לוי
ערן לוי | דני מרון

המופע של כוכב נתניה התרחש בחמישי בסיום אימון הנבחרת וגרר מד"ר רוסנובסקי השוואה מוזרה. תומר חמד שאמור לפתוח במוצ"ש (21:30) מול רומניה: "לי זה מצוין שערן זהבי יחזור"

(גודל טקסט)

הנבחרת תקיים הערב (שישי) אימון מסכם באצטדיון בנתניה לקראת משחק ההכנה מול נבחרת רומניה בשבת (21:00). 5,000 כבר נמכרו למשחק. המאמן אלון חזן אמור לתרגל הערב את ההרכב למשחק שאמור להראות כך : אריאל הרוש, בן ביטון, לואי טאהא, איתן טיבי, טאלב טוואטחה, ביברס נאתכו, אלמוג כהן, חנן ממן, דור מיכה, דיא סבע, תומר חמד. הערב עשוי חזן לנסות מערך אחר ולהקפיץ להרכב את בירם כיאל, מאור מליקסון או טל בן חיים.

"מבחינתי תמיד כייף לבוא לנבחרת ישראל ומרגש לייצג את המדינה", אמר חמד שיקבל את הקרדיט מחזן למרות שלא ראה דקת משחק בפרמיירליג כבר חודשיים, "הכוונה היא להשיג תוצאה טובה וגם ליהנות". חלוץ ברייטון הוסיף: "אעשה הכל שנבחרת ישראל תצליח, תהיה יותר דומיננטית ויותר משמעותית וכבר מול רומניה אני אשקיע ואבקיע. יש בנבחרת ישראל שחקנים מצוינים שלא סתם קיבלו זימון ואת זה יראו כבר בשבת ".

חמד הוסיף: " זה מצוין שערן יחזור. אני רוצה לצדי את זהבי וכל שחקן טוב שיכול לעזור לנבחרת". בכך מצטרף חמד לדברים שאמרו השבוע המאמן חזן והקפטן נאתכו.

לשאלה האם בעקבות המצב בבריייטון הוא יחזור בעונה הבאה לישראל השיב חמד בחיוך ענק: "בעונה הבאה אשחק באירופה או בספרד".


חמד. "כבר מול רומניה אשקיע ואבקיע" (דני מרון)

קטע משעשע חתם אמש את אימון הנבחרת באצטדיון רמת גן. אחרי שכל השחקנים סיימו לבעוט כדורים חופשיים לשער מול חומת אימונים נותר ערן לוי, כוכב מכבי נתניה, לבעוט לבד לאופיר מרציאנו ממרחק של 20 מטרים. לוי נתן הצגה לעיני שאר השחקנים שישב על הדשא: כדור אחר כדור טס לרשת מבלי ששוער היברניאן אפילו זז.


ערן לוי. אדוארד מי??? (דני מרון)

רופא הנבחרת ד"ר מרק רוסנובסקי כל כך התלהב ואמר לתדהמת השחקנים: "לא ראיתי עוצמה וטכניקה כזאת של בעיטה. ערן לוי מזכיר לי את אדוארד סטרלצוב ". מי? ובכן מדובר בחלוץ טורפדו מוסקבה ונבחרת ברית המועצות בסוף שנות ה-50. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי