ברומר: אנחנו באליפות אירופה כדי להתקדם ולהשתפר

גדי ברומר
גדי ברומר | אתר ההתאחדות לכדורגל

נבחרת ישראל תפתח בשישי (21:00, שידור ישיר בספורט1) את האליפות במשחק נגד אנגליה בשלב הבתים. מאמן שלושת האריות, קופר: "ישראל תהיה יריבה קשוחה מאוד"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל עד גיל 17 תפתח מחר (21:00, שידור ישיר בספורט1) בצ'סטרפילד את שלב הבתים באליפות אירופה במשחק נגד הנבחרת המארחת אנגליה. לקראת המשחק קיימו שני המאמנים מסיבת עיתונאים.


מאמן הנבחרת גדי ברומר:
"המטרות הן לחוות את האליפות הזאת ולנסות להתקדם ולהשתפר. אנחנו עובדים עם השחקנים על עבודת צוות, שילמדו להגן ולחפות אחד על השני, במגרש ומחוצה לו – זו המטרה העיקרית. הסגל שלנו כבר נמצא ביחד יותר משנה וחצי ולא היו לנו שינויים משמעותיים בו בכל התקופה, מדובר בח'ברה מאוד מגובשים ונקווה שהאחדות הזו תביא אותנו גם להצלחה בטורניר".


קופר. החמיא לנבחרת ישראל (אתר ההתאחדות)

מאמן נבחרת הנערים של אנגליה, סטיב קופר: "זו ההתנסות הראשונה של הבחורים שלי בטורניר גדול. המגרש בצ'סטרפילד צפוי להיות מלא ואנחנו מאוד מתרגשים ומודים על התמיכה. נבחרת ישראל קבוצה מאוד טובה ואפשר להבין כיצד הם העפילו לאליפות אירופה בצורה משכנעת מול יריבות טובות. לא קל להעפיל לאליפות אירופה בטורנירים האלו ושמגיעים לכאן – הרמה גבוהה מאוד. ישראל תהיה יריבה קשוחה מאוד".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי