נבחרת הנערים סיימה את דרכה באליפות אירופה עם הפסד לאיטליה

נבחרת ישראל עד 17
נבחרת ישראל עד 17 | אופ"א האתר הרשמי

למרות מחצית ראשונה טובה של עומרי רם ומוחמד גדיר, הם לא הצליחו להבקיע והאיטלקים כבשו בשנייה. ורגאני בישל לג'אבויה (48) ואז כבש בעצמו (55) כדי לגמור את הסיפור ולקבוע שישראל לא תעבור את שלב הבתים

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל עד גיל 17 סיימה היום (חמישי) קמפיין מאכזב באליפות אירופה לנערים עם הפסד שלישי ברציפות, 2:0 לאיטליה, והודחה מהמפעל כבר לאחר שלב הבתים.

אחרי שני ההפסדים הראשונים, גדי ברומר וחניכיו עוד היה סיכוי קלוש להעפיל לשלב הבא אם ינצחו בהפרש שערים גבוה מספיק את האיטלקים החזקים ובמקביל אנגליה תנצח את שווייץ. לא רק ששווייץ הפתיעה עם 0:1 על מובילת הבית, הישראלים לא הצליחו להבקיע, ספגו שני שערים וסיימו את הקמפיין עם הרבה מחשבות לעתיד.

למרות פתיחה טובה של החלוצים הישראלים, בהובלת עומרי רם ואושר דוידה, הנערים לא הצליחו לייצר מספיק הזדמנויות וכשהגיעו למצב בעיטה לא ניצלו את זה. האיטלקים, שבקושי הופיעו למחצית הראשונה, פתחו בסערה את השנייה ובדקה ה-48 אדוארדו ורגאני מסר למאנו ג'אבויה שכבש מקרוב. המבשל היה הבא להבקיע, כאשר בדקה ה-55 הכניע את שריף כיוף חסר האונים. לאחר 80 דקות משחק התוצאה נותרה בעינה, ונבחרת ישראל ירדה מהמגרש עם הרבה מסקנות מהקמפיין.

ורגאני. המצטיין במשחק (אתר אופ
ורגאני. המצטיין במשחק (אתר אופ"א)

הרכבים
ישראל: שריף כיוף; חנן ביטון, דן לוגסי, רוני לאופר, תום מרדכי; מוחמד גדיר, נדב נידם, אושר דוידה (אופק עובדיה, 67), עמית מאיר (עידו שחר, 58), ליאל עבדה, עומרי רם (איברהים ג'ובארה, 41).

איטליה: אלסנדרו רוסו, אלברטו בראזטה, ג'יורג'יו ברוגני, ג'יוזפה לאונה, ניקולו ארמיני, פאולו אייוורו, סמואלה ריצ'י, עמנואל גיאבואה, אדוארדו ורגאני, אלסיו ריקארדי, אלסנדרו קורטינוביס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי