מיג'ן באשה: נצטרך מזל מול ישראל, אסור לנו לזלזל בהם

נבחרת אלבניה חוגגת מול ישראל
נבחרת אלבניה חוגגת מול ישראל | צילום: ערן לוף

קשר נבחרת אלבניה לא מקל ראש בחניכיו של הרצוג אותם יפגוש ביום שישי הקרוב במסגרת ליגת האומות והתייחס לסגל נבחרתו: "אנחנו לא הנבחרת הטובה שהיינו, יש שחקנים וותיקים שיעזרו לצעירים להשתלב"

(גודל טקסט)

 כדורגלן נבחרת אלבניה, מיג'ן באשה בן ה-31 המשחק באריס סלוניקי, דיבר הבוקר (שלישי) לקראת המשחק של נבחרתו מול נבחרת ישראל ביום שישי הקרוב במסגרת ליגת האומות: "אנחנו נצטרך הרבה מזל נגד ישראל", אומנם ניצחנו אותם בחוץ, אבל אסור לנו זלזל ביריבה".

באשה התייחס לסגל נבחרתו: "כל שחקן בסגל חשוב ולכן לכל אחד צריכה להיות הזדמנות לשחק אם יקבל אותה. זה כבוד גדול עבורי לחזור אחרי שנה בה לא שיחקתי. הייתי פצוע ואחר כך המאמן כריסטיאן פאנוצ'י נתן את הצ'אנס לשחקנים אחרים. אנחנו לא הנבחרת הטובה שהיינו פעם ולכן אין לנו את הפריבילגיה לזלזל באף יריבה".

על חזרת השחקנים הוותיקים: "זה חשוב לנבחרת שיש לנו ניסיון ואנחנו צריכים לעזור לצעירים ולחדשים שזומנו להשתלב. תמיד היו לנו בעיות עם שחקנים שלא היו להם קבוצות או שלא קיבלו דקות משחק בקבוצות שלהם ולא זומנו לנבחרת. עכשיו כולם מוכנים לתת את המיטב שלהם נגד ישראל"

בנוסף, התקשורת האלבנית מדווחת על סריקות של אנשי ביטחון ישראלים באיצטדיון "אלבסן ארינה" שם יתקיים המשחק. בתקשורת נאמר: "הסוכנים הישראלים חזרו כדי לוודא שלא יהיו הפתעות. לישראל יש הרבה יריבים קשים כמו איסיס ואחרים שזוממים לפגוע בנבחרת והתפקיד של הישראלים למנוע זאת. לאוהדי אלבניה שוב תהיה אי נוחות קטנה בכניסה לאיצטדיון ובעיות של בדיקות, אבל כל זה לא ירתיע רבים להגיע. מה שחשוב הוא שננצח במשחק הראשון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי