670 אנשי ביטחון ישמרו על הסדר במשחק באלבניה

לא עדיף ללכת לראות משחק מלהיות אזוק במכונית משטרה?
לא עדיף ללכת לראות משחק מלהיות אזוק במכונית משטרה? | צילום: טוויטר

אמצעי אבטחה חסרי תקדים באיצטדיון באלבסן במשחקה של ישראל בליגת האומות מול הנבחרת המקומית. המשטרה המקומית מסרה: "נוקטים את כל אמצעי הביטחון כדי שלא יחזרו המחזות של 2016 שהיו איומים על הנבחרת"

(גודל טקסט)

לקראת משחקה מול נבחרת ישראל בליגת האומות מחר (שישי), הכותרות הראשיות באלבניה פחות מתעסקות בצד המקצועי אלא יותר באמצעי האבטחה הכבדים שיהיו מחר במשחק בין הנבחרות.

לא פחות מ-670 אנשי ביטחון כולל שוטרים ואנשי היחידה נגד הטרור יעסקו בשמירה על הנבחרת. המשטרה פרסמה הוראות מדויקות לאוהדים מתי להגיע למגרש והמליצה להם להיכנס לאצטדיון בשעה מוקדמת מאוד (שלוש שעות לפני שריקת הפתיחה). המשטרה פרסמה הערכה למצב הביטחוני ולפיה אין כרגע מידע מודיעיני על בעיות צפויות במשחק. "להערכתנו הכל יהיה שקט, אבל אנחנו נוקטים את כל אמצעי הביטחון כדי שלא יחזרו המחזות של המשחק ב-2016 כאשר היו איומים על ישראל", נאמר בהודעה.

האלבנים מעסיקים אנשי ביטחון של שני שירותים בשם RENEA ו-DELTA (המשטרה הפלילית והכוחות המיוחדים) שאמורים להתערב אם יהיו בעיות. לאורך המסלול של הנבחרת לאיצטדיון תהיה שמירה קפדנית והמשטרה מסרה שהיא צופה כי האוהדים של אלבניה יקבלו את ישראל בצורה יפה ולא יעשו בעיות. כמו כן, יהיו בדיקות קפדניות בכניסה לאיצטדיון.

המשטרה המקומית מסרה הודעה רשמית: "עשינו מצידנו כל מאמץ מהאוויר ומהקרקע לשמור על הסדר ושלא יהיו הפתעות. אספנו מידע בטחוני על יחידים וקבוצות שעשויים לעשות בעיות". ב"אלבסן ארינה" יש כ-12,747 מקומות ישיבה וכ-15 כניסות באיצטדיון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי