הנבחרת נחתה. הרצוג: "רוצה את זהבי יחד עם סולומון בהרכב"

אנדי הרצוג
אנדי הרצוג | Gettyimages

אחרי שני המשחקים המאכזבים, המאמן האוסטרי אחריות על היכולת ושיטת המשחק: "לא הצלחנו ליצור מצבי הבקעה. אני בעד מערך התקפי". זהבי, דאבור וטוואטחה צפויים להיות כשירים לסקוטלנד ולאלבניה

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל נחתה אחר הצהריים בנמל התעופה בן גוריון כשבטיסה היו רק שחקני ליגת העל והצוות המקצועי, כשהליגיונרים המריאו בחזרה לקבוצותיהם. על פי הדיווחים הראשונים שהגיעו בנושא הפצועים ערן זהבי, מואנס דאבור וטאלב טוואטחה, הם יהיו כשירים לשני המשחקים נגד סקוטלנד ואלבניה בחודש הבא.

כבר במטוס בטיסה חזרה הבהיר המאמן אנדי הרצוג כי הוא לוקח אחריות על היכולת של הנבחרת בשני ההפסדים באלבניה ובצפון אירלנד ועל שיטת המשחק שזכתה לביקורת מקצועית גם אצל שחקני הנבחרת. בימים הקרובים תתקיים פגישה מקצועית אותה יוביל המנהל הטכני וילי רוטנשטיינר בה עשויה שיטת שלושת הבלמים להפוך לשיטה המשנית ולא המובילה. שחקן בנבחרת הבהיר: "אנחנו לא מתורגלים בשיטה ואין לנו היום שחקנים שיעשו זאת באירופה כי בליגה הישראלית זה הרבה יותר קל".

מול המיקרופון בנתב"ג אמר הרצוג: "לא קראתי את מה שנכתב בתקשורת כי אני מרוכז בעבודה עם שחקניי. בשני המשחקים לא הצלחנו ליצור מצבי הבקעה וברור שצריך לתת את הדעת על אי כיבוש השערים. לא הצלחנו להבקיע גם כשהיו לנו מצבים מטעויות של צפון אירלנד וגם באלבניה. עכשיו הכל עובר להכנות לקראת המשחקים בישראל נגד סקוטלנד ואלבניה".

הרצוג ציין כי נושא שינוי השיטה יעלה לדיון בישיבה המקצועית הקרובה ואם ימצא בלם מוביל, קיימת האפשרות שהשיטה והמערך ישונו. "אני בעד מערך התקפי ואני רוצה לראות בהרכב את מנור סולומון יחד עם ערן זהבי", הבהיר המאמן האוסטרי. על פי גורמים בנבחרת ובהתאחדות לכדורגל, כמחצית מהסגל המאכזב הנוכחי לא יוזמן לשני המשחקים הקרובים. בשבת יתפזרו הצוות המקצועי ויעקבו אחרי כול משחקי סוף השבוע בליגת העל.


סולומון. הרצוג רוצה אותו בהרכב יחד עם זהבי (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי