בסקוטלנד זועמים על גריפית'ס: "שלא יצפה לחזור". פרייזר שוחרר

לי גריפית'ס
לי גריפית'ס | Gettyimages

חלוצה הפרובלמטי של סלטיק, שעזב מרצונו את מחנה הנבחרת על אף היותו כשיר ולא יקח חלק במשחק מול נבחרת ישראל בחמישי, חוטף ביקורות ממאמנו אלכס מקליש: "אין ערבויות והוא יודע זאת". נייסמית' צפוי לפתוח במקומו

(גודל טקסט)

רגע לפני שתשחק מול נבחרת ישראל (חמישי, 21:45) במסגרת ליגת האומות, הרוחות סוערות בנבחרת סקוטלנד. חלוץ הנבחרת וקבוצת סלטיק, לי גריפית'ס, עזב את מחנה הנבחרת הסקוטית למרות שהוא לא פצוע וגרם לכעס גדול בקרב אנשי הנבחרת. על פי התקשורת הסקוטית, החלק ההתקפי הוא גם כך נקודת התורפה של הנבחרת וחסרונו של גריפית'ס תהווה מכה מקצועית עבורם – בוודאי לאור העובדה שהבוקר גם שוחרר הקשר ראיין פרייזר, כוכב בורנמות' מהפרמיירליג שהתלונן על פציעה וזכה לשחרור מהמשחקים הקרובים.

המאמן הלאומי אלכס מקליש זעם על בקשתו של גריפית'ס ואמר לו: "אל תצפה לחזור כל כך מהר ובקלות לסגל בפעם הבאה". גריפית'ס מצידו, מסביר את הצעד בכך שלטענתו הוא לא בכושר משחק מספיק טוב והוא רוצה לעבוד על עצמו, אבל בתקשורת ובנבחרת יש זעם גדול נגד החלוץ לאחר ששיחק בניצחון קבוצתו סלטיק 0:6 על סט. ג'ונסטון בליגה. גריפית'ס כתב שקיבל את ההחלטה בלב כבד.

מקליש נשאל אם גריפית'ס לוקח סיכון וענה: "אין ערבויות והוא יודע את זה. הוא הגיע להחלטה הזאת בסוף השבוע והיה נחוש מאוד. אנחנו כעת מצפים להופעה מיטבית מצד שאר השחקנים שיש לנו בסגל. כולם רוצים לשחק עבור סקוטלנד מול ישראל. אם נוציא תוצאות טובות, זה יגביר את הביטחון בנבחרת".


מקליש. ביקורת כלפי החלוץ שלו. (gettyimages)

מקליש עשוי כעת לזמן את חלוץ סוונזי מהצ'מפיונשיפ, אולי מקברני, שהבקיע העונה ארבעה שערי ליגה העונה כולל צמד מול קבוצת הצמרת לידס יונייטד בתיקו 2:2. הוא שיחק רק ארבעה משחקים בנבחרת עד כה. אלטרנטינבה נוספת שנלקחה בחשבון היא חלוץ שפילד וונסדיי סטיב פלצ'ר ששיחק לאחרונה בנבחרת ב-2017. כעת, גדלו גם סיכויי חלוץ הארטס סטיבן נייסמית' לפתוח בהרכב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי