הרצוג: "השחקנים חוגגים בחדר ההלבשה". כיאל: "מגיע לקהל"

בירם כיאל, אלי דסה
בירם כיאל, אלי דסה | ערן לוף

מאמן נבחרת ישראל אחרי ה-1:2 על סקוטלנד בסמי עופר: "היינו ראויים לניצחון, הצגנו כדורגל טוב". הקשר שסידר את שער הניצחון: "אני נהנה להיות כאן ושמח שאני מצליח להביא את הניסיון שלי לידי ביטוי". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

לראשונה מאז ספטמבר 2008, אז זה קרה מול מולדובה, נבחרת ישראל חזרה הערב (חמישי) מפיגור לניצחון 1:2 על סקוטלנד לעיני כ-10,000 צופים באצטדיון סמי עופר. החבורה של אנדי הרצוג, שרשם ניצחון בכורה כמאמן הלאומי, הציגה יכולת גבוהה והשיגה נקודות יקרות במסגרת המחזור השני של ליגת האומות והיא תגיע למשחק מול אלבניה ביום ראשון בטרנר עם רוח גבית אדירה.

אנדי הרצוג המאושר סיכם: "היה לנו משחק טוב. השחקנים השקיעו המון והיינו בהחלט ראויים לניצחון. בסיום לא הייתי מרוצה כי היינו צריכים לקבל החלטות טובות יותר מול עשרה שחקנים. כולם בחדר ההלבשה מאוד מאוד שמחים – השחקנים חוגגים".

בירם כיאל, שהחל את המהלך שהוביל לשער השני והיה אחד הטובים על כר הדשא, אמר בסיום: "אני חושב שהניצחון הזה מגיע לשחקנים ולאוהדים שהגיעו לתמך בנו. נקלענו לפיגור מפנדל שלא היה. חזרנו בצורה טובה, המשכנו להאמין ואני שמח שהבאנו שלוש נקודות מול הקהל הזה".

היכולת שהציג הערב: "אני נהנה מכדורגל. טוב לי פה מאוד ואני נותן את כל מה שיש לי כמו תמיד. אני בכושר טוב בברייטון וזה עוזר לי להגיע לכאן בצורה טובה. אני מביא את הניסיון שלי ואני שמח שעזרתי לנבחרת לנצח היום".


אחד המצטיינים הערב בסמי עופר. בירם כיאל (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי