בנבחרת יודעים: רק ניצחון על גואטמלה ימנע רעשי רקע עד סקוטלנד

אנדי הרצוג
אנדי הרצוג | עדי אבישי

למרות הרצון לעשות את ההפרדה מהמשחק המכריע נגד סקוטלנד, המאמן יערוך שינויים רק אחרי ההפסקה. השחקנים מבהירים שהם רוצים לשחק ולא להימנע מעומס

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל ממשיכה בהכנות ותקיים הערב (רביעי) את מסיבת העיתונאים והאימון המסכם באצטדיון בנתניה לקראת המשחק הידידות מחר נגד נבחרת גואטמלה. זה יהיה המשחק השני אי פעם של ישראל נגד הנבחרת ממרכז אמריקה, אותה פגשה במשחק הראשון באולימפיאדת מקסיקו 1968 שהסתיים בתוצאת תיקו 0:0. המאמן האוסטרי אנדי הרצוג הבהיר לשחקנים כי עליהם להתכונן ולעסוק מקצועית רק במשחק נגד גואטמלה ושרק אחריו העיסוק יהיה בהכנות נגד נבחרת סקוטלנד.

גורם בנבחרת ישראל אמר: "הנבחרת צריכה להמשיך את הדרך והשינוי בהם היא נמצאת לאורך זמן ולא לחשוב שהניצחונות על אלבניה וסקוטלנד הם הפסגה, כשתוצאה לא טובה נגד גואטמלה תוביל כדרך הטבע לביקורת וללחץ לקראת המשחק בהאמפדן פארק נגד סקוטלנד. צריך לנצח את גואטמלה, מה שימנע רעשים בהמשך לפני הטיסה לסקוטלנד".

"נבחרת גואטמלה היא נבחרת שנמצאת בהכנות של ישראל לקראת סקוטלנד", המנהל הטכני של נבחרת ישראל, וילי רוטנשטיינר. "צריך כמובן להבדיל בין סקוטלנד ששיחקה בישראל למשחק בגלזגו. יהיה שם קר ואולי גשום, אבל לשחקנים ברור כי הם צריכים לעלות למגרש לשחק כדורגל והם מבינים זאת".

השחקנים משוחחים עם אנשי הצוות המקצועי ומבהירים כי רצונם הוא לשחק נגד גואטמלה ולא לשמור עליהם מעומס או פציעות, כי החשיבות להיות על כר הדשא גדולה גם במשחקי ההכנה ולא צריך לעשות את הפרדה מכיוון שהמהלך טוב להמשכיות בשיטת המשחק שהצוות האוסטרי מקנה לנבחרת.


הרצוג. יעלה בהרכב חזק (עדי אבישי)

על פי גורמים בתוך הנבחרת, הכוונה היא להציב את ההרכב החזק של הרצוג בתחילת המשחק ולאחר ההפסקה לבצע את ששת החילופים. הקשר אלמוג כהן אינו כשיר למשחק מחר בשל פציעה, אבל יהיה בסגל נגד סקוטלנד, כמו גם תומר חמד. בקו הקדמי ישחקו יחד ערן זהבי ומואנס דאבור, הקלפים החזקים של המאמן האוסטרי, שמאמין בשניים ובשיחות פנימיות טוענים בנבחרת כי מדובר בשני חלוצים מהטובים באירופה והשילוב ביניהם אמור להכריע את התוצאה נגד סקוטלנד. ההתלבטות של הצוות המקצועי היא בעמדת הבלם בין שיר צדק ללואי טאהא כשנכון לעכשיו לטאהא עדיפות על פני חברו. קפטן המשנה בנבחרת ישראל לביברס נאתכו יהיה בלם מכבי תל אביב שרן ייני.

הרכב משוער: אריאל הרוש, אלי דסה, לואי טאהא, (שיר צדק), עומרי בן הרוש, שרן ייני, טאלב טוואטחה, בירם כיאל, דור פרץ, ביברס נאתכו, ערן זהבי, מואנס דאבור. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי