הרצוג: "סיכום הקמפיין? אזכור את ההחמצה של חמד"

אנדי הרצוג
אנדי הרצוג | אודי ציטיאט

מאמן נבחרת ישראל אחרי ההפסד 3:2 בסקוטלנד בליגת האומות: "היה חסר לנו מזל בסיום. זה היה יכול להיות משולם, אבל השחקנים רצו יותר מידי ואולי הפעם זה היה לרעתנו". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל נכנעה הערב (שלישי) 3:2 בגלאזגו לסקוטלנד ופספסה הזדמנות לסיים במקום הראשון בבית. החבורה של אנדי הרצוג תגיע להגרלת היורו שתתקיים ב-2 בדצמבר כשהיא בדרג השלישי והמשימה צפויה להיות כמעט בלתי אפשרית. בירם כיאל כבש שער מדהים מ-25 מטר (9), אך שלושער אדיר של ג'יימס פורסט שלח את החבורה של אלכס מקליש לשלב הבא. ערן זהבי רק צימק בבעיטה מחוץ לרחבה (75).

אנדי הרצוג סיכם: "הקמפיין הזה הגרם לנו להבין שאנחנו יכולים וזה למעשה מה שהשגנו. עשינו ניצחונות יפים בבית והרוח שלנו התרוממה בעקבות כך. היינו יכולים להשוות היום, אבל היה חסר לנו מזל בסיום. הרעיונות שלי כמאמן עבדו, אבל לא מספיק. לסכם את הקמפיין? הדבר הראשון שעולה לי לראש זו ההחמצה של תומר חמד. זה כמעט חדר לרשת, חבל. אחרי השער הראשון של בירם הייתה לנו אפשרות לכבוש את השני, אבל דאבור לא הגיע למסירה של של זהבי. אחר כך כבר איבדנו את מרכז המגרש והסקוטים צברו ביטחון".

הרצוג הוסיף: "היינו קרובים לעלות, זה היה יכול להיות מושלם. רציתי לתקן את הרושם אחרי שהדחתי את ישראל כשחקן ולצערי לא הצלחתי. אני רוצה לברך את סקוטלנד. באופן אישי, אני מאמן בעל אופי התקפי ורוצה שהשחקנים שלי ישחקו כל הזמן קדימה. השחקנים רצו יותר מידי ואולי הפעם זה היה לרעתנו. ההפסד נבע מטעויות שלנו, לא הצלחנו למצוא פתרונות לאנרגיות של הסקוטים".


"ההפסד נבע מטעויות שלנו" (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי