1:1 קצבי בין סכנין להפועל חיפה, 0:1 דרמטי לאשדוד על אשקלון

סכנין
סכנין | צילום יח"צ

שער ענק של כליבאת העלה את המארחת ליתרון בעכו, אך גנסארי השווה במהרה והעניק נקודה ראשונה העונה לקלינגר. אבו יונס: "תוך יומיים יהיה מאמן". עטר צפה מהיציע בניצחון קבוצתו במשחק החוץ בראשל"צ. בקל כבש (90)

(גודל טקסט)
 המחזור השלישי בגביע הטוטו החל הערב (שבת) ונפתח בצורה טובה אחרי 1:1 קצבי בין בני סכנין להפועל חיפה במשחק שנערך בעכו. בראשון לציון ניצחה מ.ס. אשדוד 0:1 את הפועל אשקלון משער דרמטי בדקה ה-90. 


בני סכנין – הפועל חיפה 1:1
בני סכנין אירחה בעכו את הפועל חיפה ואמנם נותרה ללא ניצחון בכורה אחרי שלושה משחקים בגביע הטוטו, אולם הציגה יכולת טובה יותר, איימה על שער האורחת ורשמה פעם שנייה ברציפות 1:1, תוצאה שסידרה גם לניר קלינגר ולקבוצתו נקודה ראשונה העונה.
 



בסכנין, ללא ז'אירו סבירסקי שכידוע עזב במפתיע את הארץ ובסופו של דבר פוטר, עמד על הקווים איימן חלאיילה שאף זכה לשחק עם השוער מתן עמבר, ישראל זגורי ומוחמד כליבאת שעברו בבקרה, והשניים האחרונים אכן היו מהבולטים בחלק הקדמי והחלוץ אף מצא את הרשת בדקה ה-14 בשער נפלא בבעיטה מלמעלה מ-20 מטרים.



איימן חלאיילה על הקווים במקום של ז'אירו סבירסקי (מאר אלקסלסי)


הפועל חיפה, שהשתלטה על המשחק במחצית השנייה, הצליחה לאזן בדקה ה-33 – בניגוד למהלך המשחק – אחרי שניסיון עצירת כדור של רוסלן ברסקי סידר במקרה לראדו גנסארי מצב קליל בדרך לשוויון, תוצאת 1:1 שנשמרה עד לסיום.


במחזור הפתיחה בטוטו נכנעו קלינגר ושחקניו לעכו, וכעת הם מקווים ביום שלישי בדרבי מול מכבי חיפה לעשות את נקודת המפנה ולנצח לראשונה העונה, גם כדי לשמור על סיכוי להעפיל לשלב הבא.



עותמאן. המארחים פתחו חזק ונחלשו בהמשך (מאור אלקסלסי)


הרכבים 

בני סכנין: מתן עמבר, עלי עותמאן (מוחמד זבידאת, 71) מארון גנטוס, אברהם פאס (איהאב גנאים, 65), איאהב שאמי, חאלד חלאילה (עטאא ג'אבר, 74), סגס תאמבי, פיראס מוגרבי, ישראל זגורי (וונדרסון, 81), ג'ונתן לוקה (מוחמד בדארנה, 58), מוחמד כליבאת.


הפועל חיפה: ארנסטס שטקוס, דור מלול (שמואל שיימן, 53), אופק פישלר (מקסים פלקושצ'נקו, 74), גבריאל תאמאש, ניסו קפילוטו, חיים מגרלשווילי (רסמוב, סיוסטדט, 54), רוסלן ברסקי, לירן סרדל, עידן גולן (הישאם כיוואן, 68), ממון קשוע, ראדו גנסארי (חנן ממן, 62). 


מהלך המשחק
דקה 9 – מוחמד כליבאת עם בבעיטה חופשית מסובבת, הכדור טס ליד הקורה ויצא החוצה. 


דקה 14, 0:1 לסכנין – ברסקי איבד כדור, מוחמד כליבאת קיבל אותו מחלאיילה ופרץ. לפתע הוא שחרר כדור קשתי ענק מ-22 מטרים מעל שטקוס ולרשת.



שער אדיר של מוחמד כליבאת (מאור אלקסלסי)


דקה 25 – כליבאת בעט מהאוויר, הכדור חלף ליד הקורה והחוצה.


דקה 33, 1:1 – הכדור פגע בברסקי והגיע אל גנסארי, שהתקדם ובעט מ-8 מטרים מדויק לרשת.


דקה 41 – קשוע נגח כדור חזק ומדויק משלושה מטרים, עמבר זינק והדף.



שחקני הפועל חיפה חוגגים את ה-1:1 (מאור אלקסלסי)


דקה 51 – מתפרצת של חיפה בסיומה הגיע הכדור אל ברסקי שבעט חזק מ-16 מטרים, מעט מעל השער.


דקה 54 – מלול מסר טוב אל מגרלשווילי שבעט חזק, עמבר זינק וקלט.


דקה 67
– החמצה גדולה נוספת של בני סכנין. שטקוס בין הקורות עמד יציב ומנע שער ודאי מכחמישה מטרים. זגורי העביר רוחב, מוחמד בדארנה המחליף שם את הרגל ונעצר אצל הליטאי.



שטקוס. הצלה נהדרת של שוער הפועל חיפה (מאור אלקסלסי)  


"אני יוצא מהמשחק הזה עם תחושת פספוס", הסביר בסיום ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. "פתחנו רע, אך השתלטנו על המשחק אחרי 25 דקות. הגענו למצבים טובים והבקענו שער. גם את המחצית השנייה פתחנו טוב יותר, אבל דווקא החילופים לא עשו לנו טוב. רציתי לתת לחלק מהשחקנים לנוח ובאופן כללי אנחנו נראים טוב יותר". 


על המערך: "השיטה ששיחקנו בה הייתה טובה. עברנו במהלך המשחק לקו של ארבעה, אבל דווקא עם שלושה בלמים היינו מאוד התקפיים ואני לא אומר את זה סתם. רצינו לנצח, היה חשוב שנעשה את זה, אך לצערי זה לא צלח. השחקנים שעלו מהספסל היו כבדים וקו הארבעה פחות עבד. אנחנו מנסים כל הזמ
ן". 


אבו יונס, בעלי בני סכנין, התייחס למצב הלא פשוט של קבוצתו בסיום: "מה קרה עם הברזילאי? אין לנו תשובות. לא מתאים לו? בוא תסביר לנו. הפנים שלנו כבר קדימה ותוך יומיים יהיה לנו מאמן. טוב שזה קרה עכשיו, לפני שהתחילה הליגה, ככה יש לנו עוד זמן להתארגן וסכנין תהיה קבוצה טובה. יש לנו סגל מצוין והרבה צעירים מוכשרים. אני מבטיח שנהיה גבוה בטבלה".



"אנחנו נראים טוב יותר" (מאור אלקסלסי)


הפועל אשקלון – מ.ס. אשדוד 1:0
לאחר שעברה בבקרה התקציבית באופן חלקי,אירחה הפועל אשקלון את מ.ס. אשדוד לדרבי דרומי באצטדיון הברפלד בראשון לציון וספגה הפסד אכזרי משער של רועי בקל בדקה ה-90. 


המשחק לא התעלה לרמה גבוהה ונראה שלשני המאמנים מצפה עבודה רבה עד לפתיחת העונה מאחר שביכולת הזאת, אין לקבוצותיהם הרבה מה למכור.


מאמנה החדש של מ.ס. אשדוד, ראובן עטר,  שמונה רק בסוף השבוע טרם עבר בבקרה ולכן ראה היום את ניצחון קבוצתו מהיציע.



יובל נעים. עדיין ללא הרכב מלא (עדי אבישי) 


הרכבים
הפועל אשקלון: יאור חדריאן, אלעד גבאי, ברניסלב יובאנוביץ' (רונן גורמזנן, 55), אבי מלכה, עוז ראלי, מירקו אורמוש, רודי חדד (אוראל פיניה, 81), מילאן סמיליאניץ', טל איילה (דולב אברג'יל, 67), שון מלכה (ירדן אבוחצירה, 73),  יוסיפ איבנציץ' (טל מכלוף, 64).

מ.ס. אשדוד: ירדן קרישטול, יצחק אספה, חאתם עבד אלחמיד, ניר ברדע, אביב סולמון, תום מונד (דין דוד, 67), חן עזריאל (בנצי מושל, 55), גדי קינדה (רועי בקל, 64), יובל יעקובוביץ" (אוהד רבינוביץ', 77),  אדילסון באהיה (אדר אוואט, 83), מאוריסיו קרודיירו.


מהלך המשחק

דקה 8 – הזדמנות להפועל אשקלון. אלעד גבאי פרץ מאגף ימין והגביה בצורה טובה, אך הנגיחה של יוסיפ איבנצ'יץ' לא הגיעה לכתובת הנכונה והכדור הורחק.



מירקו אורמוש. מחכים לשאר שחקני הסגל (אודי ציטיאט) 


דקה 12 – מצב מסוכן ליד השער של אשקלון. אדילסון בהייה בעט כדור מ-25 מטר שקפץ והקשה על ליאור חדריאן להדוף בצורה טובה, אך הסכנה הורחקה על ידי ההגנה


דקה 16 – מהלך טוב של גדי קינדה כמעט הסתיים בשער. הקשר השתלט בצורה יפה תוך כדי סיבוב על כדור עמוק בתוך הרחבה, אולם הבעיטה שלו משבעה מטרים חלפה סנטימטרים ספורים מהקורה


דקה 33 – עוד הזדמנות לאשקלון. עוז ראלי הגביה כדור טוב מצד שמאל, טל איילה נגח מקרוב כדור שחלף סנטימטרים ספורים ליד הקורה.  


דקה 62
– חאתם עבד אלחמיד פרץ קדימה עם הכדור עד הרחבה והשאיר כדור לאדילסון בהייה. האחרון מסר רוחב למאוריסיו, שהעקב שלו מצא את חדריאן במקום. 



ראובן עטר. ראה את קבוצתו החדשה מהיציע (האתר הרשמי של מ.ס. אשדוד)


דקה 72 – מבצע קבוצתי של אשדוד. אדילסון בהייה פרץ ממרכז המגרש לאגף שמאל, העביר כדור אחורה ליובל יעקובוביץ', אך האחרון מ-16 מטר מצא את הקורה


דקה 90, 0:1 לאשדוד –  מהלך של המחליפים סידר שער דרמטי. בנצי מושל שלח כדור בחצי גובה ורועי בקל דחק מקרוב פנימה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי