בהפועל חיפה מאוכזבים מפתיחת העונה, סילבס יעלה בהרכב חזק

ניר קלינגר. יוציא את הפועל חיפה לדרך חדשה?
ניר קלינגר. יוציא את הפועל חיפה לדרך חדשה? | צילום: עדי אבישי

במועדון האדום מאמינים שהמשחק בגביע הטוטו יביא את השינוי, קלינגר עשוי להמשיך עם שלושה בלמים, תורג'מן צפוי לקבל דקות. בק"ש רוצים לתרגל את ההרכב לקראת מחזור פתיחת הליגה

(גודל טקסט)

לא כך ציפו בהפועל חיפה לפתוח את העונה. בכל מסיבות העיתונאים שערכה הקבוצה נשמעה אופטימיות, בעיקר בזכות הרכש שביצעה הקבוצה בגזרת השחקנים הזרים. שוער נבחרת ליטא, כישרון שוודי, שחקן בכיר מנבחרת רומניה וכוכב נבחרת מולדובה נחתו כאן, אך על פי המשחקים בגביע הטוטו עד עתה, קבוצתו של ניר קלינגר פתחה בצורה לא טובה.

במועדון לא מכחישים שמדובר באכזבה ומקווים שכבר מחר (ראשון, 19:45) מול עירוני קריית שמונה בגביע הטוטו הסיפור יהיה שונה לחלוטין. אומנם מדובר במשחק לפרוטוקול בלבד, אך מבחינתם של החיפאים ישנה חשיבות רבה לניצחון, שייתן ביטחון לפתיחת העונה ויוריד את מפלס הלחץ.

בקבוצה מודעים למספר סיבות שהקשו על הקבוצה, כמו חיסרון בקשר אחורי משמעותי, שם עדיין ממתינים לדור פרץ ממכבי תל אביב. גם חסרונו של החלוץ אלון תורג'מן, שהיה פצוע בשלושת המשחקים הראשונים של גביע הטוטו, בא לידי ביטוי בהתקפה.

סיבה נוספת היא יישום השיטה של שלושת הבלמים אותה רוצה קלינגר להפנים לשחקניו. המאמן עדיין מתלבט לגבי השיטה איתה יעלה מול קריית שמונה, אך מסתמן כי שוב ישחק באותה צורה כאשר אופק פישלר יעלה בהרכב. תורג'מן שערך אימון חלקי צפוי לקבל דקות.

אלון תורג'מן. צפוי לקבל דקות משחק (ערן לוף)
אלון תורג'מן. צפוי לקבל דקות משחק (ערן לוף)

עירוני ק"ש: חיים סילבס יעלה בהרכב חזק
בצד השני, גם בעירוני קריית שמונה יודעים שאין חשיבות ספורטיבית למשחק ושהקבוצה כבר עלתה לשלב הבא, אך המאמן חיים סילבס עדיין שואף לעלות עם ההרכב החזק ביותר לקראת המחזור הראשון בליגה בשבת הבאה מול הפועל רעננה.

קריית שמונה שהשקיעה סכומי עתק רוצה לפתוח את הליגה ברגל ימין ולכן המטרה של המאמן היא לעלות בהרכב ראוי. סילבס ימשיך לתת עדיפות לשיטת שלושת הבלמים, כאשר אחמד עאבד ימשיך כקיצוני ימני. הרכש האחרון של הקבוצה, איסמעיל ריאן, צפוי לקבל דקות. "עד עתה הולך לנו מצוין בגביע הטוטו אבל המבחן האמיתי שלנו יתחיל משבת הקרובה" אמר שחקן בקבוצה.

אחמד עאבד. ימשיך לשחק כקיצוני ימני (ודי ציטיאט)
אחמד עאבד. ימשיך לשחק כקיצוני ימני (ודי ציטיאט)

הרכבים משוערים
הפועל חיפה: ארנסטס שטקוס, דור מלול, ניסו קפילוטו, גבריאל תאמאש, אופק פישלר, שמואל שיימן, לירן סרדל, רוסלן ברסקי, חנן ממן, ראדו גינסארי ועדן בן בסט.

עירוני קריית שמונה: איתמר ניצן, אחמד עאבד, איאד אבו עביד, מרקוס דיניס, קרלוס קוויאר, מילוש רדובייויץ (איסמעיל ריאן), עדן שמיר, אופיר קריאף, נייגל האסלבנק, שלומי אזולאי ושובל גוזלן. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי