באשקלון ישימו דגש על צירוף ישראלים לפני החתמת זר

יעקב בריהון
יעקב בריהון | דני מרון

בקבוצה של יובל נעים לא מסתנוורים יותר מדי מהניצחון 1:2 על בית"ר ירושלים. מועמדותו של סוואדגו ירדה מהפרק נכון לעכשיו. מחמאות לאיבנצ'יץ', גבאי וסמיליאניץ'. המאמן יעמוד לדין

(גודל טקסט)

 בפעם הראשונה העונה הפועל אשקלון כבשה אמש (שבת) שערים, וחשוב מכך – השיגה ניצחון בכורה לאחר שגברה 1:2 על בית"ר ירושלים במסגרת גביע הטוטו. נכון, הקבוצה של יובל נעים איבדה סיכוי לעלות לרבע הגמר עוד לפני המפגש, אבל עדיין בקבוצה העלו חיוך.

מי שזכו למחמאות היו המגנים עוז ראלי ואלעד גבאי. האחרון, ששיחק אתמול מול האקסית, היה פעיל מאוד באגף ימין ואף בישל את השער הראשון לרודי חדד. גם מילאן סמיליאניץ' זכה למילים טובות על היכולת שהפגין במרכז המגרש שאפשרה לקבוצה לצאת למתפרצות כמו שצריך, כפי שאמר נעים לאחר המשחק.

החלוץ יוסיפ איבנצ'יץ', שכבש את השער השני, הרשים גם כן ובמועדון שמחו לראות את יכולתו. החלוץ הקרואטי, שהיה אחד מהגורמים העיקריים להישארות של הקבוצה בעונה שעברה, היה נראה קצת "כבוי" מתחילת העונה כשגם סבל מפציעה בשריר. עכשיו מקווים באשקלון שהם קיבלו אותו בדיוק בזמן לקראת פתיחת הליגה ביום שבת מול הפועל חיפה בסמי עופר.


איבנצ'יץ' זוכה לפרגונים אחרי הבקעת השער (דני מרון)

עם כל האופטימיות מהניצחון, בקבוצה עדיין רוצים להתחזק. קודם כל יינתן דגש על צירופם של שני שחקנים ישראליים כשלאחר מכן ינסו להנחית שחקן זר להתקפה. מועמדותו של סולימאנה סוואדגו, הקשר בן ה-24 מבורקינה פאסו ששיחק אשתקד בשאטורו הצרפתית (עלתה לליגה השנייה) ירדה כעת מהפרק עקב קשיים בירוקרטיים. בנוגע ליעקב בריהון, ששיחק אמש מול אשקלון, בקבוצה היו שמחים לראותו ובונים על כך ששלומי ארבייטמן יחתום בבית"ר ויגרום לעומס בחלק הקדמי שיביא לשחרורים של שחקנים מהקבוצה.

בנוגע להרחקתו של המאמן נעים על ידי אלון יפת בעקבות דין ודברים עם צוות השיפוט, המאמן יעמוד לדין בגין התנהגות בלתי הולמת ובמועדון מקווים שלא יחמירו עמו והוא יוכל לעמוד על הקווים במשחק הליגה מול הפועל חיפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי