רעננה תעלה בהרכב משני, לוי מנסה להשרות רוגע

שחקני הפועל רעננה מתאמנים
שחקני הפועל רעננה מתאמנים | דני מרון

המאמן יעניק מנוחה ללא מעט שחקנים מחר (19:30) מול בני יהודה, במפגש שהמנצחת בו תעלה לרבע הגמר. ארשיד אמור לפתוח בהתקפה, קושיצקי עלול לא להיות כשיר

(גודל טקסט)

הפועל רעננה תשים מחר (19:30) בצד לרגע את הצרות מהליגה, כשתפגוש למשחק השלמה בגביע הטוטו את בני יהודה. תוצאת תיקו תספיק לקבוצה של גיא לוי להשיג את הכרטיס השלישי מבית מבית ב' ולהצטרף למכבי תל אביב ומכבי פתח תקווה, כשהחבורה של יוסי אבוקסיס חייבת ניצחון. מי שתעפיל לשלב הבא תתמודד במפגש יחיד עם סגנית האלופה בנתניה.

בקבוצה יודעים לומר שגיא לוי נראה מאוד רגוע, והוא מנסה להשרות מהנינוחות שלו גם על השחקנים. לפני האימון אמר לוי לשחקנים: "המצב ידוע. צריך להמשיך להתאמן ולנסות לצאת מהסיטואציה שנקלענו אליה". בקבוצה אומנם יודעים שמשחק הליגה בראשון מול הזהובים יותר חשוב, אבל מתייחסים למפגש כהזדמנות לצבור ביטחון לקראת קרבות התחתית.

בכל הנוגע להרכב, לוי ייתן הזדמנות לשחקנים שלא פתחו בתבוסה 3:0 להפועל אשקלון בשבת האחרונה. כארם ארשיד, שמרשים באימונים, צפוי לפתוח בהתקפה לצדם של שמעון אבוחצירה ומוחמד שכר. אלי בבייב אמור לפתוח בקישור. תומאש קושיצקי ככל הנראה לא יהיה כשיר גם הפעם. לאחר שהיה נראה שמצבו של השוער הסלובקי השתפר, היד שלו התנפחה באימון. כזכור, קושיצקי סובל מזיהום ביד ולא היה בסגל אפילו במפגש עם אשקלון, כשאופק אנטמן ישב על הספסל.

הפועל רעננה: אסף צור, בן והבה (עדי נמני), עידו לוי, טל אדלר, ירדן כהן, אלי בבייב, יובל טיטלמן, רועי שוקרני, מוחמד שכר, כארם ארשיד, שמעון אבוחצירה

גיא לוי (אודי ציטיאט)
גיא לוי. יקווה ששחקניו יקבלו ביטחון לקראת המפגש בליגה עם בני יהודה (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי