גורדנה: רוצים לייצר יציבות, מאמין ביכולות שלנו

בני יהודה
בני יהודה | דני מרון

קשר בני יהודה מקווה שה-0:2 על רעננה יחל דרך חדשה: "יש קצת חוסר בטחון. הליגה יותר חשובה". אבוקסיס: "האדומים נובעים מחוסר אחריות, נטפל בזה"

(גודל טקסט)

בני יהודה, שלא ניצחה בשלושת משחקי הליגה האחרונים, חזרה אמש (רביעי) למסלול הנצחונות, לאחר שגברה 0:2 בביתה, על הפועל רעננה במשחק השלמה משלב הבתים בגביע הטוטו. בעקבות הנצחון העפילו הזהובים לשלב רבע הגמר, שם יפגשו בחוץ את מכבי תל אביב ב-26 באוקטובר. ביום ראשון הקרוב שוב תשחק בני יהודה נגד רעננה, הפעם במסגרת הליגה.

המאמן יוסי אבוקסיס שערך מספר שינויים בהרכב, כדי לתת מנוחה למספר שחקנים, היה כמובן שבע רצון בסיום מהנצחון, אם כי בכל הנוגע לרמת המשחק, יש עדין הרבה מקום לשיפור. על חגיגת הנצחון, העיבה הרחקתו של הקפטן איציק עזוז, שספג צהוב שני ואדום בדקה ה-73. עזוז שהורחק רק לפני שלושה שבועות במשחק הליגה נגד הפועל חיפה, יחמיץ כעת את המשחק נגד רעננה ביום ראשון ואף יעמוד לוועדת משמעת פנימית בתוך המועדון.

המאמן אבוקסיס זעם על ההרחקה ונראה כועס מאוד, בעת יציאתו החוצה של הקפטן הוותיק. זוהי ההרחקה הרביעית בקבוצה בשבועות האחרונים, ואחרי שמאוויס צ'יבוטה ובן תורג'מן עמדו לועדות משמעת פנימיות בתוך המועדון, צפוי גם עזוז לעמוד לדין ואולי אף לספוג קנס כספי.

"תמיד טוב לנצח, בטח אחרי כמה משחקים שהקבוצה לא ניצחה", אמר אבוקסיס בסיום המשחק. "היכולת לא מספיק טובה אמנם, אבל זה סימפטום של קבוצה שלא מנצחת ואני מרגיש קצת לחץ. אהבתי את הרצון והלחימה של השחקנים כי זה היה חסר לנו. חשב למועדון לעלות שלב ולקבל בטחון דרך הנצחון".

ריבוי ההרחקות: "רוב האדומים שלנו לא מגיעים מלחימה במגרש, אלא מחוסר אחריות של שחקנים. נטפל בדברים בתוך המועדון".


יעבדו על חוסר האחריות, אבוקסיס וגוטמן (דני מרון)

"אחרי ארבעה משחקים בלי נצחון, סוף סוף קצת נחת", אמר הקשר רועי גורדנה, שנכנס כמחליף במחצית השנייה כבש את השער השני לזכות קבוצתו. "משחק לא הכי טוב אבל עמדנו בסדר והעיקר שניצחנו. הפנים שלנו כבר ליום ראשון בליגה, זה משחק הרבה יותר חשוב".


הנפילה ביכולת אחרי פתיחת עונה לא רעה
: "יש קצת חוסר בטחון בקבוצה, בכל התקופה הזו שלא ניצחנו. נהיה טיפה לחץ, אבל יוסי אבוקסיס ואורי גוטמן מדברים איתנו הרבה, בעיקר בקטע המנטלי ואני מאמין שעכשיו נצא לדרך חדשה אחרי הנצחון הזה והכל יחזור לקדמותו".

המשך הדרך: "המטרה של בני יהודה, היא קודם כל לייצר יציבות, שלא נהיה פעם ככה ופעם ככה. אני מאמין ביכולת שלנו של תחילת העונה ואני מאמין שאם נחזור ליכולת הזו, אז גם התוצאות יגידו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי