אבוקסיס: הרשמנו בתחילת העונה, היום אנחנו נראים רע מאוד

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | דני מרון

מאמן בני יהודה נראה מאוכזב מאוד לאחר ה-3:0 למכבי תל אביב ברבע גמר גביע הטוטו: "הם היו הרבה יותר מחויבים מאיתנו". בלילתי, שהורחק אחרי 48 שניות, מירר בבכי במשך דקות ארוכות

(גודל טקסט)

 בני יהודה רשמה אמש (חמישי) הפסד שני רצוף, לאחר שהובסה 3:0 על ידי מכבי תל אביב ברבע גמר גביע הטוטו והודחה מהמפעל. הזהובים שיחקו אמנם בהרכב חסר, כאשר המאמן יוסי אבוקסיס, נותן מנוחה לשחקני הרכב רבים, אולם גם כך נראה שהתקופה הלא טובה של הקבוצה נתנה את אותותיה גם אתמול.

אחד הדברים שחוזר על עצמו שוב ושוב זו הירידה הדרסטית ביכולת בחצי השני, כשבנוסף מורגשים נפילת מתח ורפיון גדול אצל מרבית השחקנים לאחר ספיגת שער וזהו דבר שבצוות המקצועי יצטרכו לתת עליו את הדעת.

לקראת משחק הליגה הקרוב נגד מכבי פתח תקוה, ביום שני הקרוב, צפויים לחזור מספר שחקנים להרכב, ביניהם איציק עזוז, רועי גורדנה ומאוויס צ'יבוטה, שלא נכללו אמש בסגל. מי שיחסר נגד פתח תקוה הוא המגן אלי בלילתי, שנכנס אתמול כמחליף והורחק תוך 48 שניות מרגע כניסתו, לאחר שהכשיל את אור דסה בתוך הרחבה. בלילתי לקח קשה מאוד את ההרחקה ומירר בבכי במשך דקות ארוכות ליד ספסל הקבוצה.


אבוקסיס. הרכב אחר יעלה ביום שני בליגה (דני מרון)

"הכדורגל הוא עניין של מומנטום", אמר הקשר סתיו פיניש בסיום המשחק. "לפעמים דברים הולכים ולפעמים זה פחות הולך. יש גם תקופות כאלה ונצטרך לצאת מזה. זה כמה משחקים לא טובים והמומנטום הוא לא לטובתנו, ונצטרך לעבוד הרבה יותר קשה באימונים כדי לצאת מזה ולהיות הרבה יותר מרוכזים במשחק".

הקשר ניסה להסביר מה לא עבד והוסיף: "בחצי הראשון שיחקנו טוב והגענו למצבים שיכלו להכריע את המשחק, גם החמצנו פנדל ואם זה נכנס, אולי הכל היה שונה. החצי השני, דווקא נגד עשרה שחקנים, היה פחות טוב. אני מבטיח לאוהדים שנעשה הכל נגד מכבי פתח תקוה כדי להביא תוצאה טובה, כי זה מה שחשוב לנו עכשיו".


גבאי בועט לקורה של ראיקוביץ' (דני מרון)

יוסי אבוקסיס נראה מאוכזב מאוד בסיום המשחק. "החצי הראשון שלנו היה טוב, החמצנו ושלטנו באמצע המגרש", אמר המאמן, "דווקא בחצי השני כששיחקנו נגד עשרה שחקנים, היינו רעים, מחצית רעה מאוד הגנתית והתקפית וזה מאוד מאכזב. מכבי היו הרבה יותר מחויבים ואנחנו לא שיחקנו בחוכמה ונצטרך ללמוד גם מזה, כי נגד 11 שחקנים נראינו הרבה יותר טוב".

על הבעיות בקבוצה אמר אבוקסיס: "אנחנו צריכים קודם כל להיות טובים יותר גם בהגנה, כי כשהיינו אגרסיביים היה קשה להגיע לשער שלנו, היום אנחנו עושים הרבה מאוד טעויות ומאפשרים ליריב להגיע די בקלות למצבים נגדנו. גם כשהכנסנו הרבה מאוד שחקני התקפה בחצי השני זה לא עזר לנו להגיע למצבים".

לסיום המאמן נשאל על שילובם של שחקני הרכש בקבוצה ואמר: "אני לא אאשים שחקנים ולא אדבר על אף אחד באופן אישי. זו עובדה שהתחלנו טוב את העונה ושבתקופה האחרונה אנחנו פחות טובים – ואין לזה קשר לצירופם של שחקנים כאלה או אחרים. כל מה שהיה נראה טוב בקבוצה בתחילת העונה, היום נראה רע מאוד. יש ירידה גדולה ביכולת אצל מספר שחקנים מבחינה הגנתית וגם התקפית וזו התוצאה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי