בכר: העליונות של מכבי תל אביב לא הייתה בכדורגל

ברק בכר
ברק בכר | מאיר אבן חיים

מאמן הפועל באר שבע לאחר ה-1:0 הכואב לצהובים בגמר גביע הטוטו: "הם היו יותר נחושים ואגרסיביים מאיתנו. וואקמה שחקן משמעותי, זה היה נראה רע מבחינה מקצועית והרבה שחקנים לא היו טובים"

(גודל טקסט)
הפועל באר שבע איבדה תואר ראשון העונה, אחרי 1:0 הערב (חמישי) מול מכבי תל אביב בגמר גביע הטוטו. האלופה, ללא טוני וואקמה ומיגל ויטור, נראתה חיוורת מול היריבה העיקרית שלה על התואר. דווקא אחרי שעלתה לפסגה בסיום הסיבוב הראשון, האדומים של ברק בכר נכנעו לרוח הצהובה של ג'ורדי קרויף.


וידאר קיארטנסון סידר לצהובים ניצחון מוצדק, עם נגיחה בדקה ה-83, וסלל את הדרך לחגיגות הצהובות. מדובר באכזבה נוספת של האלופה, אחרי ההדחה משלב הבתים בליגה האירופית. ההזדמנות לתקן את ההפסד בגמר גביע הטוטו תגיע כבר ביום ראשון, כשהאלופה תשוב לנתניה ותתארח מול הקבוצה של סלובודאן דראפיץ'. 

המאמן המפסיד ברק בכר אמר בסיום: "הם הראו עליונות בנחישות ובאגרסיביות. הם הראו שהם רעבים ורוצים יותר, בזה נפלנו לצערי. העליונות שלהם לא הייתה בכדורגל".


הסיבה להפסד: "מכבי ת"א ניצחה ובצדק, הם באו יותר אגרסיביים. ידענו שהם יבואו ככה, ולא הצלחנו להפוך את המאזן הזה. זאת הסיבה המרכזית שבגללה הפסדנו. רצינו לקחת את התואר ולצערי לא הצלחנו".


ברדה מנחם את ביטון ומליקסון (מאיר אבן חיים)
ברדה מנחם את ביטון ומליקסון (מאיר אבן חיים)


הבעיות: "הרבה דברים לא עבדו, אנחנו נשב וננתח. היו הרבה דברים לא היו טובים ומבחינה מקצועית זה היה רע מאוד".



החיסרון של וואקמה: "וואקמה שחקן משמעותי, אבל הקבוצה הזו הוכיחה שהיא לא תלויה בשחקן כזה או אחר. אנחנו משתדלים שיותר שחקנים יהיו טובים והיום לצערי הרבה שחקנים לא היו טובים".


אלונה ברקת. הפעם היא מאוכזבת (מאיר אבן חיים)
אלונה ברקת. הפעם היא מאוכזבת (מאיר אבן חיים)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי