ונגר: "אגיע לאמירויות כאוהד", אלגרי הביע את רצונו להגיע

ונגר
ונגר | Gettyimages

מנג'ר ארסנל נפרד בטקס מרגש: "אשמור על כל רגע מכאן. עבדתי על בניית כל חלק באצטדיון הזה". ריגש כששלח ברכת החלמה לפרגוסון. וגם: מאמן יובנטוס מעוניין לרשת אותו, גם לואיס אנריקה מועמד

(גודל טקסט)
ארסן ונגר יזכור את המשחק הזה עוד שנים רבות. שחקני ארסנל והאוהדים נתנו לו את הפרידה הכי יפה עם ניצחון של ארסנל 0:5 על ברנלי באמירויות במשחק האחרון שלו באצטדיון. "דיילי מייל" סיכם את המשחק: "ונגר הגיע למשחק מוכן ליום שכולו עצב, אבל עם החולצות עם שמו עליהן היה כתוב 'מרסי ארסן' חילקו כנראה לאוהדים גם גלולות שמחה. ונגר ישב וראה התקפה כמו של פעם בארסנל".


המנג'ר נשמע סרקסטי אבל גם מחייך כשאמר: "לפעמים כדי לעשות את האנשים מאושרים אתה כנראה צריך ללכת למקום אחר". ונגר נשבע לחזור לאמירויות כאוהד ואמר בחצי צחוק שהוא יישב ביציע הצפוני וימתח ביקורות וישרוק בוז כמו כל אוהד ממוצע של ארסנל על המנג'ר החדש. "זה תלוי היכן אעבוד ומתי יהיה לי זמן, אבל אם אהיה חופשי באותו יום בו ארסנל תשחק, אשמח אם ישיגו לי כרטיס".


ונגר נראה מאוד נרגש לפי הדיווחים במסיבת העיתונאים והרושם שהוא עושה שהוא לא מעכל עדיין שהוא עוזב אחרי 22 שנה את הקבוצה והוא כינה את האמירויות שהוא עזר לעצב ולבנות כ"שדה החלומות" (בניגוד לתיאטרון החלומות של אולד טראפורד) כאשר דיבר עם האוהדים. הוא אולי לא בנה אותו אישית, אבל היה בין אלה שהחליטו איך הוא ייראה סופית לפני שנפתח ב-2006. רבים גם רואים בו אחראי על כך שהוא עזר לקבוצה להיות יציבה פיננסית בשל העובדה שמלבד שתי העונות האחרונות, עלה איתה כל שנה לליגת האלופות.


From the boss and all of us at Arsenal, get well soon, Sir Alex pic.twitter.com/FVYy2Q4LJF

— Arsenal FC (@Arsenal) 6 במאי 2018

ונגר גם ריגש כאשר לפני שהודה לשחקנים שלו, לאוהדים ולכל אנשי המועדון הוא שלח ברכות החלמה לסר אלכס פרגוסון. השניים היו פעם היריבים הכי גדולים, אבל רק לפני שבוע פרגי נתן לו מתנה במשחקו האחרון באולד טראפורד. כמתנת פרידה מארסנל, המועדון נתן לוונגר להחזיק את גביע האליפות של 2003/4 בו זכה עם הקבוצה ללא הפסד. הצרפתי אמר: "זה יום עצוב מאוד עבורי גם לעזוב את האצטדיון הזה. אני זוכר את היום הראשון בו הגעתי למגרש כדי להצטלם בו בפעם הראשונה ואז המשאיות הגיעו לבנות אותו. אני עבדתי על בניית כל חלק של האצטדיון הזה".


ונגר הבהיר שלא יפרוש מכדורגל: "במשך 20 שנה אמרתי לעצמי 'תשכח מעצמך, תפתור לכולם את הבעיות'. אני צריך עכשיו ללמוד לתקשר עם עצמי מחדש. אני צריך לארגן קצת את חיי ויש לי יותר זמן לכך. אין הרבה מנג'רים שאימנו 22 שנה ולכן אני יכול להגיד לכם שהייתם מאוד ברי מזל שהיה לכם מנג'ר כמוני. אני אשמור על כל רגע שהייתי כאן, אבל זו התחלה חדשה עבורי".


Monday's Telegraph sport: Wenger's heartfelt message #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/tosvbqYBdp

— Helena Lee (@BBCHelenaLee) 6 במאי 2018


באנגליה, כמובן, כבר עוסקים ביורשו ועל פי רשת "סקיי", ארסנל רוצה את מסימיליאנו אלגרי או לואיס אנריקה, כשלפי" דיילי מירור", האיטלקי שקרוב לאליפות נוספת יובנטוס הביע את רצונו לרשת את ונגר וכבר אמר בעבר שהוא רוצה לאמן באנגליה. עם זאת, שניהם הביעו חשש מהמבנה הניהולי של המועדון. הסיבה: התותחנים כבר מינו את הגרמני סוון מיסלינטאט אקס דורטמונד כאחראי על הרכש ואת ראול סנלהי כראש מחלקת קשרי הכדורגל.


המאמן החדש, מי שלא ימונה, יצטרך לעבוד עם שניהם. אלגרי, 50, עובד ביובנטוס מאז 2014 והוא מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות. לואיס אנריקה לא עבג בשנה האחרונה מאז עזב את ברצלונה. בנוסף לשניים, הוזכרו בתקופה האחרונה השמות של קרלו אנצ'לוטי (שסירב להצעה לאמן את נבחרת איטליה), עוזרו של יורגן קלופ, ז'ליקו בובאץ' (שעבד עם מיסלינטאט בדורטמונד) וכן מיקל ארטטה, שחקן העבר של ארסנל שמשמש כיום כעוזרו של פפ גווארדיולה במנצ'סטר סיטי. כך או כך, התותחנים רוצים למנות מנג'ר חדש לפני המונדיאל.


גם הבלם פר מרטסאקר נפרד ממשחק פעיל בדמעות אחרי שבע שנים בקבוצה אליה הגיע מוורדר ברמן ב-2011. הוא עלה לשחק ב-13 הדקות האחרונות וישמש בשנה הבאה כמנהל האקדמיה בארסנל. "זה היה רגע נפלא לחזור לדשא. קשה לסכם עכשיו את כל הקריירה שלי בארסנל, אבל היה טקס מאוד מרגש. כשנכנסתי כבר הובלנו 0:5 אז יכולתי להתרכז במחיאות הכפיים של האוהדים לעברי".


#MerciArsènepic.twitter.com/fR5cNI0Ieb

— Arsenal FC (@Arsenal) 7 במאי 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי