סכנין וחדרה יפגשו בגביע הטוטו בהרכב משני, בן זקן ביציע

בני בן זקן
בני בן זקן | האתר הרשמי

הקבוצה מהמגזר תפתח את העונה כשתארח את העולה החדשה, רוב שחקני הרכש של שתי הקבוצות לא ישותפו כיוון שלא עברו בבקרה התקציבית, כך גם מאמן סכנין שלא יוכל לשבת על הספסל. ציפייה בחדרה: "האוהדים מתרגשים"

(גודל טקסט)

הפועל חדרה ובני סכנין יפתחו מחר (שבת) את העונה במסגרת המחזור הראשון של גביע הטוטו, אך שתי הקבוצות יגיעו למשחק הזה בהרכבים חסרים וזאת לאור העובדה שגם סכנין וגם חדרה לא עברו בבקרה התקציבית. עבור חדרה מדובר בהופעה היסטורית ראשונה כקבוצה בליגת העל לאחר 39 שנים. כפי שפרסמנו כבר אתמול, הקבוצה מהשרון כבר העבירה את תקציב לבקרה אך טרם העבירה ערבויות, במועדון מאמינים כי זה יקרה בתחילת השבוע הבא בכדי שכבר במשחק הבא מול מכבי נתניה בשבת הבאה הקבוצה תעלה בהרכב מלא.

השחקים שייקחו חלק בפעיל במשחק מחר יהיו בעיקר שחקנים שהיו בקבוצה גם בעונה שעברה, כמו כן גם הזרים שממשיכים עונה נוספת דוגמאת השוער אוסטין אג'ידה והקשר סמיר ביארטקביץ'.


אוסטין אג'ידה יעמוד לרשותו של ניסו אביטן (ערן לוף)

מעבר לכך, על פי חוקי התקנון של גביע הטוטו, ישנה אפשרות לשתף גם שחקנים זרים כנבחנים שלא שיחקו בישראל בעונה האחרונה. לכן, יירשמו למשחק גם הבלם מקסים ימריקוב שעדיין לא חתם בחדרה אך במועדון מעוניינים בשירותיו והקשר אנז'-פרדי פלומן שחתם על חוזה לעונה אחת. "ישנה התרגשות גדולה בקרב האוהדים למרות שמדובר רק בגביע הטוטו. עבורנו המשחק הזה חשוב גם כעוד משחק הכנה אבל לא פחות מזה כמשחק שיכול להביא כסף למועדון" אמרו בחדרה.

גם בבני סכנין לא עברו בבקרה התקציבית, המשמעות היא שקבוצה לא תוכל להשתמש ברכש הישראלי שהגיע הקיץ וגם לא בשחקנים הזרים שצורפו לקבוצה. בין השאר מדובר בשחקנים כמו מהראן ראדי, אמיר נאסר, קלאודימיר פריירה, מוחמד כליבאת וג'ורג' אקפביו. הבעיה הגדולה ביותר תהיה בעמדת המאמן כאשר בני בן זקן לא יוכל לשבת על הספסל ויעביר את ההוראות מהיציע. כזכור גם בעונה שעברה המאמן דאז זאירו סבירסקי, ניהל את המשחק מהיציע והדבר גרם לעימות בינו לבין ההנהלה שבסופו של דבר גרמה לעזיבתו כבר בתחילת העונה. יו"ר הקבוצה מוחמד אבו יונס אמר בנושא: "עוד לא העברנו את התקציב ונקווה לעשות זאת בתחילת השבוע בכדי להגיע בהרכב מלא למשחק הבא".

הרכב משוער של הפועל חדרה: אוסטין אג'ידה, עמית כהן, יעקב אבבא, מקסים ימריקוב, דיאא לבאדידי, מנשה זלקה, סמיר ביארטקביץ', עלי חטיב, אנז' פרדי פלומן, אסי גומה ואור אילוז.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי