מכבי חיפה פרסמה את ההרכב: בכורה לקראמר מול נתניה

מיכיל קראמר
מיכיל קראמר | ערן לוף

יממה לפני משחק גביע הטוטו הראשון של העונה, רוטן המשיך במסורת של פרסום ה-11. חבשי במרכז ההגנה, עוואד לצד חלוץ הרכש בחוד. גם ג'ורג' מנדג'ק שהגיע לפני מספר ימים ייעדר מהסגל. דרסיליה שוחרר למעצר בית

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תתחיל מחר (שבת) את העונה במגרשה ביתי מול מכבי נתניה. במועדון מקווים לפתוח את העונה ברגל ימין במיוחד עבור האוהדים המקומיים שממשיכים לרכוש מנויים, והקבוצה צפויה לעבור בקרוב את מכסת 12 אלף מנויים. "תמיד טענו שיש לנו את הקהל הטוב בישראל שתומך גם ברגעים קשים וכולנו תקווה שנדע להחזיר לו הרבה אושר העונה" אמרו במועדון.

המאמן פרד רוטן אמנם לא ערך אסיפה ארוכה, אבל בכל זאת אמר לשחקנים: "חשוב לפתוח את העונה עם ניצחון". מבחינה מקצועית עורכים במועדון הירוק מספר שינויים, כאשר החלוץ ההולנדי מיכיל קראמר יפתח בחוד לצידו של מוחמד עוואד. בנוסף לכך, רוטן החליט להשאיר בחוץ את הבלם ההולנדי אטיין ריינן, הקשר הברזילאי קאיו אלבש וגם את הכישרון הצעיר עמית זנטי. גם הקשר רועי קהת אינו בסגל בגלל פציעה בברכו. הרכש הקמרוני ג'ורג' מנדג'ק עדיין לא נמצא בכושר משחק ולכן יצפה במשחק מהיציע. הפתעה נוספת היא אי הכללתו של החלוץ ניקיטה רוקאביצה בהרכב הראשון.


פרד רוטן רוצה לנצח במשחק הראשון של העונה (לירון מולדובן)

מי שזוכה למחמאות ונראה כי יזכה למעמד משמעותי העונה הוא הבלם איעד חבשי. חבשי הגיע לאחר עונת השאלה מצוינת בבני יהודה ויפתח במרכז ההגנה, אליסון דוס סנטוס שהציג יכולת גבוה במחנה האימונים בהולנד יוצב לצידו.

למרות זאת בחיפה מבינים כי ישנו עומס גדול על הסגל ובתחילת שבוע הבא יקבל הצוות המקצועי והמנהל הטכני מו אלאך החלטה לגבי שחקנים שייצאו גם העונה בהשאלה. כפי שפרסמנו, המגן יונתן לוי מבוקש בהפועל חדרה וסאן מנחם מבוקש בהפועל חיפה, כאשר מחזיקת הגביע אף פנתה רשמית בבקשה להשאילו. בנוסף במכבי חיפה אישרו כי החלוץ בן אז'ובל הוצע לקבוצה, וטענו כי טרם התקבלה החלטה בעניין.

בנושא אחר, בלם קבוצת הנוער ג'יג'י דרסיליה שוחרר הבוקר בבית המשפט השלום בחיפה למעצר בית לאחר שלושה ימים בהם היה במעצר וזאת לאחר שנעצר כחלק מפעילות המשטרה בחשד לסחר בסמים. במשטרה לא אהבו את ההחלטה וערערו לבית המשפט המחוזי. אך למרות הערעור גם בבית המשפט המחוזי הגיעו להחלטה זהה. בקרב משפחתו של דרסיליה שיבחו את עורך דין שי טובים על התנהלותו בטיפול במקרה.

הרכב מכבי חיפה: אוהד לויטה, ארנסט מאבוקה, עאיד חבשי, אליסון דוס סנטוס, רמי גרשון, נטע לביא, אופיר מזרחי, שלומי אזולאי, סינטאיהו סלליך, מוחמד עוואד, מיכיל קראמר

ספסל: עמרי גלזר, רז מאיר, עומרי בן הרוש, שון וייסמן, גל אלברמן, סאן מנחם, ניקיטה רוקאביצה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי