יוסי אבוקסיס: עזיבת מאור קנדיל תשפיע על כל הסגל

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | דני מרון

מאמן בני יהודה התראיין לאתר הרשמי וסיפר על הציפיות לעונה הקרובה ועתידו של המגן: "מדובר בעסקה של ארבעה שחקנים והיא תשפיע עלינו, שהיא תיסגר נדע מה הסגל ונהייה יותר חכמים". קוסנטנין האריך את חוזהו

(גודל טקסט)
בבני יהודה יתחילו ביום ראשון הקרוב באופן רשמי את עונת 2018/19, כשיתארחו אצל הפועל תל אביב באצטדיון המושבה למשחק הראשון במסגרת שלב הבתים של גביע הטוטו. בקבוצה מצפים שהעונה הקרובה תהייה לא פחות טובה מהחולפת, בה הגיעו לפלייאוף העליון.

מאמן הקבוצה והאחראי הראשי לעונה הטובה שעשו הזהובים, יוסי אבוקסיס, התראיין לאתר הרשמי וסיפר על ההכנות לעונה: "כיף להתחיל עונה חדשה. כמובן שרצינו להגיע קצת יותר מוכנים בכל הנוגע לבניית הסגל ואנחנו די קרובים לזה".


העברתו הצפויה של מאור קנדיל למכבי תל אביב: זה לא סוד שהעסקה של העברת מאור קנדיל למכבי תל אביב יכולה לשנות לנו את הסגל. מדובר בעיסקה של ארבעה שחקנים, ועוד שניים או שלושה שחקנים שאנחנו עוקבים אחריהם, ככה שהסגל שלנו יראה פחות או יותר כמו שאנחנו רוצים. כרגע זה קצת תקוע, מכל מיני סיבות, אבל אני מאמין שבשבוע הבא הדברים יראו אחרת מבחינת הסגל".


ההשפעה של הסאגה בה מעורב הבעלים ברק אברמוב על הצוות המקצועי והשחקנים: "אין לזה שום השפעה. המועדון ממשיך להתנהל בצורה רגילה. לא מחסירים מאיתנו כלום".


אברמוב. (דני מרון)


 

החשיבות של מפעל גביע הטוטו עבור קבוצתו: "עם כל הכבוד לגביע הטוטו, שהוא אכן מפעל חשוב, המטרה הראשית תמיד תהיה הליגה ואנחנו רוצים להגיע כמה שיותר מוכנים למחזור הפתיחה. עם סגל מגובש ועמוק יותר".



הציפיות מהעונה הקרובה והיכולת לשחזר את היכולת מהעונה שעברה: "אני תמיד מאמין בשחקנים שלי. אבל שוב, אחרי שנדע מה הסגל הסופי שלנו, נהיה הרבה יותר חכמים בעניין הזה".

המפגש מול האקסית, הפועל תל אביב: "הפועל תל אביב זה מקום שגדלתי בו, אבל הראש שלי אך ורק בבני יהודה. אני חושב רק על להצליח עם המועדון שלנו. כמובן שתמיד תישאר לי פינה קטנה בלב למועדון שגדלתי בו, אבל אני בבני יהודה וכל כך טוב לי פה".

המגן שי קוסטנטין, שהושאל בינואר בשנה שעברה לנצרת עילית מהליגה הלאומית, חזר לסגל הקבוצה והאריך את חוזהו במועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי