שכטר: התרגשתי בתחילת המשחק, הייתה לי תקופה מדהימה בבית"ר

איתי שכטר
איתי שכטר | דני מרון

חלוץ מכבי תל אביב רשם בכורה ב-0:1 על האקסית במשחק האירופאיות: "שמח שניצחנו ועלינו לחצי הגמר". איביץ' התייחס להגעתו של מאור קנדיל: "מרוצים שהוא כאן, נשלב אותו בהדרגה". קריאף: "כולם שיחקו כמו גברים"

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב גברה הערב (ראשון) 0:1 על בית"ר ירושלים משער של ארון שוינפלד שהכריע את משחק האירופאיות והעניק לקבוצתו את הכרטיס לחצי גמר גביע הטוטו.


איתי שכטר, שפתח בהרכב ורשם בכורה במדי מכבי תל אביב דווקא מול האקסית, אמר בסיום: "אני שמח שניצחנו ועלינו לחצי הגמר. אני קצת עייף, אבל נכנס בהדרגה לעניינים אחרי הפציעה שהייתה לי בקרסול".


המפגש עם האקסית: "הייתה התרגשות, במיוחד בהתחלה. הייתה לי תקופה מדהימה בבית"ר, אבל באתי לעשות את העבודה שלי הערב. יש לנו שלושה משחקים בכל שבוע וכבר בעוד כמה ימים יש לנו גומלין חשוב בסרביה".


 

המצב בו נמצאת בית"ר: "אני לא שם כבר חודש וחצי כך שאני לא מסתכל עליהם. בית"ר זה מועדון גדול וחשוב לכדורגל הישראלי, אבל היום אני שחקן של מכבי תל אביב ובאתי לנצח את המשחק ואני שמח שהקבוצה עמדה במשימה".



בכורה במדי מכבי תל אביב. איתי שכטר (דני מרון)


מאמן מכבי תל אביב ולדימיר איביץ' ניתח: "בחצי השני היינו טובים יותר. היריבה לא הגיעה למצבים כך שההגנה שלנו תפקדה כמו שצריך. הדבר הכי חשוב הוא הניצחון ואני מודע לכך שנצטרך להיות יותר יצירתיים בחלק ההתקפי. הרבה שחקנים שיחקו היום בפעם הראשונה ואני מרוצה מההופעה שלהם, זה לא קל לשחק אחרי תקופה ארוכה".


הבכורה של איתי שכטר: "כמו שאר השחקנים, גם לו לוקח זמן להיכנס לעניינים וכולם יצטרכו להשתפר. בשביל שנמשיך לנצח כולם יצטרכו לעבוד קשה ולשדרג את המשחק שלהם". איביץ' התייחס לצירופו של מאור קנדיל: "אנחנו מרוצים שהוא כאן וגם הוא יצטרך להשתלב בהדרגה בשביל לעזור לנו בהמשך הדרך".


אופיר קריאף: "נכון שלא הגענו עם השחקנים הכי טובים שלנו ובלי רכש ועוד כמה פצועים, אבל כל שחקן שלובש את החולצה של בית"ר ראוי לכך וכולם יודעים עבור מה הם משחקים. כולם שיחקו כמו גברים ונתנו מאה אחוז. נפלנו במצב נייח ושילמנו על שנייה של חוסר ריכוז. אנחנו יוצים מכאן עם סוג של אכזבה. ברור לנו שהמצב לא נעים ויש אי ודאות, אבל אנחנו מנסים לשים את הכל בצד ומתרכזים רק בפן המקצועי".



"כולם יצטרכו להשתפר". איביץ' (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי