אבוקסיס: גם בשנה שעברה בשלב הזה כולם אמרו שנרד ליגה

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | אודי ציטיאט

מאמן בני יהודה לא נשמע מיואש לאחר התבוסה 4:0 להפועל תל אביב בגביע הטוטו: "אסור להפסיד בתוצאה כזו, אבל תשפטו אותנו אחרי סיבוב אחד בליגה". על עסקת קנדיל: "עמדה שתחסר לנו, אבל טבעי שהוא רוצה להתקדם"

(גודל טקסט)

בני יהודה פתחה אמש (ראשון) את עונת 2018/19 עם תבוסה כואבת 4:0 לעולה החדשה הפועל תל אביב במסגרת מחזור הפתיחה של שלב הבתים בגביע הטוטו. הזהובים, שרק אתמול השלימו רשמית את עסקת מכירתו של המגן מאור קנדיל למכבי תל אביב וקיבלו תמורתו ארבעה שחקנים חדשים לסגל, נראו רע מאוד והיו רחוקים מלהזכיר את הקבוצה שהצליחה להתברג בעונה שעברה לפלייאוף העליון.

מאוויס צ'יבוטה, שגיב יחזקאל, דור ג'אן וסוהיל ארמלי, שחתמו באופן רשמי בקבוצה, יגיעו היום לאימון ויצטרפו לחבריהם החדשים. עבור צ'יבוטה זה יהיה המשך ישיר לעונה שעברה, בעוד ששלושת האחרים יערכו היכרות ראשונה עם הקבוצה. כעת מתמקדים בצוות המקצועי בהבאת בלם זר וככל הנראה גם מגן ימני זר, אחרי שהמגן הליטאי בנטה מרקאס שנבחן אמש במדי הקבוצה לא הרשים וככל הנראה ישוחרר היום סופית.

"אסור להפסיד בתוצאה כזו, ולא משנה באיזה סגל אתה נמצא", אמר המאמן יוסי אבוקסיס בסיום המשחק. "כשאתה מחלק כל כך הרבה מתנות, אתה גם יכול להיות בסגל הכי חזק שלך וזה לא יעזור". אבוקסיס התייחס לעסקת הטרייד שסוף סוף נסגרה ואמר: "העסקה עם מכבי נמשכה יותר זמן ממה שציפינו וזה עיכב לנו את נושא הרכש. אני מאוד שמח על השחקנים הטובים שמגיעים ואני מאמין שתהיה לנו קבוצה טובה. האם נחלשנו או התחזקנו? תשפטו אותנו אחרי סיבוב אחד בליגה. גם בעונה שעברה בשלב הזה כבר אמרו שאנחנו יורדים ראשונים ואחר כך השחקנים הוכיחו שמקומם בפלייאוף העליון".

מאוויס צ'יבוטה. המשך ישיר מהעונה הקודמת (אריאל שלום)
מאוויס צ'יבוטה. המשך ישיר מהעונה הקודמת (אריאל שלום)

עזיבתו של מאור קנדיל: "זו עמדה שכמובן תחסר לנו מאוד. הוא היה אחד השחקנים הטובים שלנו בעונה שעברה. זו עסקה טובה לשני הצדדים, כי הם היו צריכים מגן ימני ואנחנו רצינו שחקנים מתאימים. קנדיל התקדם מאוד בעונה שעברה וזה טבעי שהוא רוצה להתקדם למועדונים גדולים".

הקפטן איציק עזוז הוסיף: "לא נעים לסיים ככה משחק פתיחת עונה, עם הפסד של 0:4. פתחנו דווקא לא רע ואז קיבלנו די מהר כמה גולים לא מחויבי המציאות. בחצי השני כבר היו חסרות אנרגיות וגם בגלל פתיחת העונה שחקנים עדין לא בכושר".

עזיבת מאור קנדיל ואעיד חבשי, חבריו לחוליית ההגנה: "אין ספק ששניהם שחקנים מצויינים ולצערי זה הכדורגל. שחקנים באים ושחקנים הולכים ויצטרכו עכשיו להביא תחליף ראוי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי