מילבסקי: "אני מרוצה מהגישה". עמית ביטון חתם ב-מ.ס אשדוד

בלגויה מילבסקי
בלגויה מילבסקי | דני מרון

למרות התיקו המאופס, המאמן היה מרוצה מהבכורה שלו על הקווים נגד הפועל רעננה בגביע הטוטו: "בשלב זה של האימונים זה נראה בסדר". גאנב וקורדיירו ישוחררו, בלם באר שבע הגיע בהשאלה

(גודל טקסט)

מ.ס אשדוד סיימה אתמול (ראשון) את משחק גביע הטוטו נגד הפועל רעננה בתיקו 0:0, בבכורה של המאמן בלגויה מילבסקי על הקווים. שתי הקבוצות שיחקו ביניהם 17 משחקים, ואשדוד מעולם לא הצליחה לנצח את רעננה. מילבסקי אמר לאחר המשחק: "אני מרוצה מהגישה של השחקנים, וממשחק הלחימה של הקבוצה. בשלב הזה של האימונים זה נראה בסדר. משחקי גביע הטוטו הם הכנה טובה לליגה, ונמשיך להכין את הסגל". משחקה הקרוב של הקבוצה בגביע הטוטו יהיה באצטדיון המושבה ביום רביעי נגד מכבי פתח תקווה.

בימים הקרובים אמור מילבסקי יחד עם ראשי הקבוצה לקבל החלטה לגבי ויקטור גאנב, מאוריסיו קורדיירו ובקרלו ברוציץ', שעשויים לא להמשיך. השניים הראשונים בשל סיבות מקצועיות, כשהמאמן מבקש שחקנים לעמדות אחרות, ואילו ברוצ'יץ' עשוי לעבור למועדון אחר באירופה במכירה. רק בסוף השבוע מכרה אשדוד את החלוץ הניגרי בלסינג אלקה ללוצרן משווייץ תמורת 1.1 מיליון אירו.

בקבוצה סימנו מספר שחקנים, כששון גולדברג ויונתן כהן ממכבי תל אביב מבוקשים וכבר הייתה פנייה בנושא למנכ"ל מכבי תל אביב בן מנספורד. מי שגילה אתמול יכולת טובה הוא הקשר הגנאי לאונרד אווסו, והובעה שביעות רצון גם מהבלם הצעיר גילי כהן.

שון גולדברג. כבר נעשתה פנייה למכבי ת
שון גולדברג. כבר נעשתה פנייה למכבי ת"א (דני מרון)

במועדון עושים מאמצים גדולים להכשיר לפתיחת העונה את הקשר גדי קינדה, שלא התאושש מהניתוח ברצועה הצולבת. מסתמן שנכון לעכשיו לא יפתח את העונה ומעברו למכבי תל אביב נתקע בשל כך.

בנוסף, עמית ביטון חזר רשמית לקבוצה. הבלם שהיה מושאל מבאר שבע בעונה שעברה וחזר להתאמן עם האלופה במהלך הקיץ, חתם על חוזה לעוד עונה כמושאל במדי אשדוד. לאחר החתימה אמר ביטון: "שמח לחזור לאשדוד, מועדון שהתחברתי אליו, מועדון שרוצה אותי ונותן לי הזדמנות להפגין את היכולות שלי, ואני בטוח שאוכל לתרום למ.ס אשדוד, כדי שנעשה עונה הרבה יותר טובה מהקודמת".

עמית ביטון (האתר הרשמי)
עמית ביטון (האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי