קורצקי: התיקו אופייני למשחק ראשון, יש עוד עבודה רבה

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | אודי ציטיאט

מאמן הפועל רעננה דיבר לאחר המשחק הראשון של קבוצתו בגביע הטוטו, שהסתיים בתיקו מאופס עם מ.ס אשדוד: "הכוונה היא להמשיך לחבר את השחקנים, נעשים מאמצים להשלים את הסגל". הברזילאי ריביירו עשוי להגיע

(גודל טקסט)

הפועל רעננה סיימה אתמול (ראשון) את משחקה הראשון לעונת 2018/19 בתיקו 0:0 נגד מ.ס. אשדוד בגביע הטוטו, וברביעי תארח באצטדיון רמת גן את הפועל תל אביב.

המאמן מנחם קורצקי אמר: "המשחק נגד אשדוד היה מאוד אופייני למשחק רשמי ראשון והוכיח שיש עוד עבודה רבה בהמשך עד פתיחת העונה. הכוונה היא להמשיך לחבר את השחקנים שהגיעו בקיץ ושישפיעו על הליגה. חסרים עוד שני שחקנים בקו הקדמי ונעשים המאמצים להשלים את הסגל".

כפי שפורסם לראשונה בספורט 1, קורצקי פועל לצרף את הברזילאי לאנדרו ריביירו ששיחק בעונה שעברה במכבי נתניה ומהלך להחתימו בחלון ההעברות בינואר של העונה שעברה נכשל.

ריביירו. קורצקי פועל לצרפו (אודי ציטיאט)
ריביירו. קורצקי פועל לצרפו (אודי ציטיאט)

בקבוצה מתאמן כבר מספר שבועות שחקן הפועל באר שבע ואדים מנזון. שמות נוספים אשר מועמדים להגיע הם אליאל פרץ ויונתן כהן, וכבר הייתה בעניינם פנייה למכבי תל אביב.

לקבוצה הצטרפו עד כה מירקו אורמוש, טל איילה, אריאל נגוואקם, ניב אנטמן, דין מימוני, מרטין אלאניס, אור דסה ושני השחקנים שהגיעו מליגה א' יניב מזרחי ועידן גמליאל. מזרחי, שהגיע מקריית גת, בלט אתמול בהתקפה וזכה לשבחים על מספר רב של מצבים להבקיע שער שלא צלחו בעיקר בשל התרגשות וחוסר ניסיון. במועדון מאמינים כי מזרחי יהיה אחד מהפתעות העונה בליגת העל.

החלוץ אריאל נגוואקם, שהיה מאושפז בבית חולים בפולין בשל חשש למחלת המלריה, מתאושש ויהיה כשיר בתוך שבועיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי