סיבוק ופירס התעמתו ביניהם ושוחררו מאימון מכבי פ"ת

לידור כהן, רומאריו פירס
לידור כהן, רומאריו פירס | דני מרון

אלישע לוי שלח את שני הזרים מאימון הקבוצה לאחר ויכוח מילולי בין השניים. בפתח תקווה מקווים שטופס השחרור של קאניוק יגיע עד המשחק מול אשדוד ברביעי. בלם אמריקאי נבחן

(גודל טקסט)

מכבי פ"ת תפתח ביום רביעי את העונה באופן רשמי כאשר תארח במסגרת גביע הטוטו את מ.ס אשדוד. בקבוצה מחכים לטופס ההשאלה של גידי קאניוק מפחטאקור שעדיין לא הגיע כאשר ובקבוצה מקווים שעד המשחק יום המשחק הטופס יגיע וקאניוק יוכל להיות בסגל.

ובינתיים באימון הבוקר שנערך היום (שני) התפתח עימות מילולי בין רומאריו פירס לתומאש סיבוק. הכל התחיל אחרי שסיבוק לא מסר כדור לפירס באחד המשחקונים כשהקשר הברזילאי היה פנוי לחלוטין, ובתגובה האחרון התעצבן. לאחר מכן החלו השניים להתווכח ובהתערבות המאמן אלישע לוי, השניים הוצאו מהאימון. יש לציין שלא הייתה אלימות פיזית בין השניים, ובקבוצה ציינו שאין כוונה לנפח את האירוע מעבר לכך.


קאניוק מקווה לשחק כבר ביום רביעי (עדי אבישי)

כפי שפרסמנו ביום שבת, המגן דניאל בוסי צפוי להיות מושאל והחל להתאמן החל מסוף השבוע האחרון בנצרת עלית מהליגה הלאומית, כאשר העסקה צפויה להיסגר סופית בקרוב. בקבוצה נבחן החל מאתמול בלם אמריקאי בן 22 בשם בריאן, שהותיר רושם חיובי, אך לאור ריבוי הבלמים בסגל, נראה שהוא לא יוחתם.

בקבוצה ממשיכים במאמצים לצרף חלוץ זר לסגל, כשלא מן הנמנע שיגיע לקבוצה גם קשר אחורי נוסף. קובי מויאל, שהוצע למועדון כפי שפורסם כאן באתר עשוי להילקח בחשבון, אך בקבוצה יחפשו קודם כל להשתחרר מחוזהו של הקשר יובל שבתאי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי