המגן הדני פטריק דה סילבה ייבחן בסכנין נגד מכבי חיפה

פטריק דה סילבה
פטריק דה סילבה | אתר רשמי

למרות שהקבוצה עדיין לא עברה בבקרה התקציבית, המגן החצי ברזילאי ששיחק בעבר בברונדי ובנבחרת דנמרק הצעירה יפתח בהרכב נגד הירוקים. שוב סגל חסר יעמוד לרשות מוטי אזולאי, שינהל את המשחק בעוד בן זקן ישב ביציע

(גודל טקסט)

בבני סכנין אומנם נרגעו בסוף השבוע, כאשר אישרו לפחות זמנית את אצטדיון דוחא, אבל במועדון עדיין קיימות לא מעט בעיות בשל העובדה שהקבוצה עדיין לא עברה בבקרה התקציבית ותגיע מחר למשחק מול מכבי חיפה שוב בסגל חסר. קלאודימיר פריירה, מהראן ראדי, אמיר נאסר, ג'ורג' אקפביו ועוביידה חטאב ייצפו במשחק מהיציע כמו גם הצוות המקצועי בראשותו של בני בן זקן. מוטי אזולאי שוב צפוי להיות זה שיעביר את ההוראות על הקווים.

"מדובר בפרטים אחרונים שננסה לסגור עד למשחק אבל אנחנו לא אופטימיים ונראה שגם מול חיפה נהיה בהרכב חסר", אמרו בסכנין. מי שיערוך את הבכורה בהרכב הוא המגן הדני/ברזילאי פטריק דה סילבה. האחרון מרשים באימונים אבל הצוות המקצועי מעוניין לראותו במשחק. דה סילבה שיחק בעבר בברונדבי ובנורדסלנד ואף רשם שמונה הופעות בנבחרת הצעירה של דנמרק. מעבר להצבתו של הזר הנבחן נראה כי לא צפויים להיות שינויים ובחלק ההתקפי יעלו פיראס מוגרבי, שלומי אזולאי ומוחמד כליבאת. בנוסף במועדון מקווים לשיפור ביכולת של אלבן פנישי.

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, אלבין פנישי, סארי פלאח, אייהב שאמי, פטריק דה סילבה, אייהב גנאיים, בהגאת בשיר, פיראס מוגרבי, מוחמד כליבאת ושלומי אזולאי.

אלבן פנישי. בסכנין מקווים לראות שיפור ביכולתו (ערן לוף)
אלבן פנישי. בסכנין מקווים לראות שיפור ביכולתו (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי