דיא סבע צפוי לפתוח במכבי נתניה במשחק החוץ בק"ש

דיא סבע
דיא סבע | דני מרון

הקבוצה הצפונית של סילבס תפתח רשמית את עונת 2018/19 מול היהלומים, נטולי ערן לוי אבל עם הכוכב שסירב להצעת רובין קאזאן. שפונגין ומגבו ייעדרו בשורות המקומיים, בריק וירושלמי יפתחו ב-11 של דראפיץ'

(גודל טקסט)

עירוני קרית שמונה, שעברה בקיץ מהפכת שחקנים גדולה בסגל הקבוצה, תפתח מחר את משחקיה במסגרת גביע הטוטו, כשתארח את מכבי נתניה (שלישי, 19:00). המאמן חיים סילבס, שהביע שביעות רצון גדולה מהסגל שנבנה ומתקופת ההכנה בקיץ, שכללה שני מחנות אימון, בקיסריה ובסלובקיה, ינסה העונה להצעיד את הקבוצה לעבר החלק העליון בליגת העל.

סילבס יחסר מחר את צמד המגנים הפצועים יובל שפונגין ואורי מגבו, כאשר לעומתם החלוץ לוי גרסיה, שנראה מצוין בכל תקופת ההכנה, עבר מבחן כשירות ויפתח בחלק הקדמי. בעקבות היעדרותו של שפונגין, יוסט הבלם מרקוס דיניז לעמדת המגן הימני.

בחלק הקדמי, לצדו של גרסיה יפתחו גם שמעון אבוחצירה ונייג'ל האסלביינק, במה שנראית לפחות נכון לעכשיו אחת מחוליות ההתקפה המסוכנות ביותר שנראה העונה בזירה המקומית.


האסלביינק. עונה חדשה יוצאת לדרך עבור ק"ש (ערן לוף)

הרכב משוער: מהדי זועבי, מרקוס דיניז, איאד אבו עביד, עידן נחמיאס, נירן רוטנשטיין, סמואל בראון, אפונסו טיירה, עומר לקאו, נייג'ל האסלביינק, לוי גרסיה, שמעון אבוחצירה.

דיא סבע חוזר להרכב מכבי נתניה
לאחר יממה סוערת שכללה את שחרורו של הקפטן ערן לוי, מכבי נתניה תצפין מחר (שלישי, 19:00) לקריית שמונה למפגש במסגרת המחזור השני של גביע הטוטו.

מלבד חסרונו של לוי שמתאמן עם הקבוצה אולם כבר לא משתייך אליה, הוא הגיע היום לאימון ולא נטל חלק מכיוון שלא חש בטוב, הבשורה הגדולה הגיעה מכיוונו של דיא סבע: הקשר, שוויתר על ההצעה מרובין קאזאן הרוסית, יחזור לסגל ואף צפוי לפתוח בהרכבם של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה. אגב, מספר שחקנים וביניהם אביב אברהם, טים הויבך וחגי גולדנברג פרסמו ברשת האינסטגרם הודעות פרידה  מהקפטן. 

ביום שבת תפגוש נתניה את הפועל חדרה ולאור רצף המשחקים בזמן קצר, צוות המאמנים מתכננים לקיים מחר רוטציה בהרכב על-מנת לחלק את הכוחות. דודי טוויטו וחגי גולדנברג יחליפו את ג'ונתן בורנשטיין וויקי כחלון בעמדות המגנים, דודי תירם את דולב אזולאי בהגנה וגם יניב בריק ואיילון ירושלמי ייכנסו להרכב.


ויתר על קאזאן ובינתיים חוזר להרכב מכבי נתניה (דני מרון)


הרכב משוער:
דני עמוס, חגי גולדנברג, טים הויבך, דודי תירם, דודי טוויטו, עלי מוחמד, יניב בריק, איילון ירושלמי, דיא סבע, יונס מלדה, שובל גוזלן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי