קלאוס יעזוב, אלאך יקבל החלטה אם לצרף את אז'ובל

קלאוס
קלאוס | דני מרון

המגעים על התרת חוזהו של החלוץ היווני קרובים לסיכום והוא יעזוב תוך שבוע. המנהל המקצועי יקבל החלטה בשבוע הבא אם לצרף את החלוץ ועל עתידם של מספר שחקנים נוספים, שני שחקני נוער של הקבוצה יירשמו כישראלים

(גודל טקסט)
מכבי חיפה ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק מול הפועל קריית שמונה בשבת הקרובה במסגרת המחזור השלישי בשלב הבתים בגביע הטוטו. במקביל, במועדון צפויים לקבל מספר החלטות משמעותיות לגבי סגל שחקנים. כבר בימים הקרובים צפוי המנהל הטכני מו אלאך והמאמן פרד רטן לקבוע מי מהשחקנים יושאלו העונה וידללו את הסגל עד ל-24 שחקנים בלבד. בין היתר, מדובר בשחקנים צעירים כמו יהב גורפינקל, ים כהן, יונתן לוי ואולי גם סאן מנחם. 

בנוסף, במועדון מאמינים כי תוך שבוע ימים יגיעו גם להסדר מול החלוץ היווני סטפנס אתנסיאדיס שאכזב בעונה שעברה ואינו בתוכניות של הצוות המקצועי. לאחרונה, ראשי חיפה ונציגו של השחקן הגבירו הילוך בשיחות כאשר בתקשורת הרוסית אף דווח כי הוא מבוקש בקבוצת ארסנל טולה שאליה כבר עבר שחקן אחר של הקבוצה, הקשר הבולגרי גאורגי קוסטדינוב.

 בכל אופן, בחיפה ככל הנראה יעבירו לשחקן פיצוי של עד 20 אחוזים משכרו וקלאוס יעזוב רשמית את הירוקים. בצוות המקצועי בוחנים אופציה להתחזק בזר נוסף, ככל הנראה במקומו של קאיו אלבש אבל האופציה תעלה על הפרק רק לאחר עזיבתו הרשמית של קלאוס. 


ראשי מכבי חיפה שוחחו היום לראשונה עם אנשי עכו לגבי אפשרות לצרף את החלוץ בן אז'ובל. כפי שפורסם לראשונה בספורט1, בשבוע שעבר הוצע השחקן לחיפה שבשלב זה בודקת את העלויות סביב העסקה. בעכו הצהירו מראש כי מחירו של אזובל יהיה מחיר זהה למכירתו של גבי קניקובסקי למכבי נתניה. סכום המכירה הוא 900 אלף שקלים ותוספת של עשרה אחוזים מעסקה עתידית על השחקן. בעכו סיפרו כי בחיפה בדקו אופציות נוספות למתווה בין השאר גם השאלת שחקנים אבל במועדון שירד ללאומית חייבים את הכספים עבור הבקרה התקציבית ולכן אינם מוכנים להתפשר על המחיר. בכל מקרה בחיפה הבטיחו להשיב על הצעה בימים הקרובים.


אז'ובל. בשבוע הבא יוחלט אם לצרפו (אריאל שלום)


 

בנושא אחר: בית הדין העליון של ההתאחדות פסק הבוקר כי שני שחקנים שגדלו במחלקת הנוער של המועדון יוכלו מעתה להירשם כשחקנים ישראלים לכל דבר גם בקבוצה הבוגרת. מדובר בטימוטי מוזי, שנולד בישראל להורים מדרום אפריקה ויצא עם הקבוצה למחנה האימונים, ובאנצ' קיזאלהיקו, שנולד גם הוא בישראל להורים מהפיליפינים. בחודש דצמבר האחרון, לאחר פניה של היועץ המשפטי עו"ד אודי שוכטוביץ', פסק בית הדין העליון כי השניים יכולים להירשם כישראלים בקבוצת הנוער.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי