קראמר: הציפיות שלי מעצמי גבוהות יותר משל כל אחד אחר

קראמר
קראמר | מאור אלקסלסי

ההולנדי שכבש שער בכורה בישראל היה מרוצה לאחר ה-2:3 על עירוני קריית שמונה: "מרגיש נהדר לכבוש. מזג? אני חושב שאני שחקן רגוע". רוטן: "היינו שווים שני שערים יותר. אני כמאמן אף פעם לא מסופק מהסגל הקיים"

(גודל טקסט)

אחרי שתי תוצאות תיקו, מכבי חיפה השיגה הערב (שבת) סוף סוף ניצחון ראשון בעונת 2018/19 עם 2:3 על עירוני קריית שמונה. למרות שהיכולת הבינונית המשיכה מהמשחקים הקודמים, הניצחון הושג בעיקר בזכות החילוף המאוחר של פרד רוטן, שהכניס את עופרי ארד הצעיר וזה גמל לו בשער שתי דקות לאחר מכן.

רוטן דיבר על המשחק: "אני שמח, כמובן, כשאתה מנצח אתה תמיד שמח. אני חושב שבחצי הראשון היינו שווים שני שערים או אפילו שלושה, בחצי השני המשחק היה יותר מאוזן. הכי חשוב בניצחון הזה הוא שהמורל בקבוצה עלה".

הסגל: "אני כמאמן לא יכול להיות מסופק מהסגל הקיים. במשחקי קדם העונה היתה לי הרגשה טובה יותר לגבי ההגנה שלנו. היו לנו כמה טעויות אבל הכל אפשר לתקן. לא עשיתי הרבה שינויים בסגל, מכיוון שהפילוסופיה שלי ושל כולם במועדון היא קודם כל לבחון את השחקנים מתוך המועדון ואלה שהיו בו וחזרו אלינו, לנתח את היכולת שלהם ואת ההשתלבות שלהם ורק אחר כך נעשה שינויים אם צריך".

רוטן.
רוטן. "הפילוסופיה שלי היא קודם כל לבחון שחקנים מתוך המועדון" (מאור אלקלסי)

התחרות בליגה: "אנחנו במצבנו יכולים להתמודד עם הליגה, אבל נצטרך להתפתח ולהשתפר מכאן".

מי שעוד עזר לניצחון היה ההולנדי מיכיל קראמר, שפתח את המשחק מרובה השערים עם שער בכורה במדי הקבוצה בדקה ה-19. "זה מרגיש נהדר לכבוש, אבל מרגיש יותר טוב לנצח את המשחק".

הציפיות שיש ממנו בקבוצה ובארץ: "אני לא מודע לציפיות שיש ממני, אבל הציפיות שלי מעצמי הן הרבה יותר גבוהות משל כל אחד אחר".

שחקני מכבי חיפה חוגגים.

המזג החם בו הוא ידוע: "אני לא חושב שאני שחקן לא רגוע, יש לי רק רישום אחד. אני רוצה לנצח משחקים וזה הדבר הכי חשוב, אני אעשה מה שצריך בשביל לנצח".

ההשתלבות בישראל: "יש הרבה לחץ והרבה רוח לחימה ואני אוהב את זה. סגנון המשחק שונה אבל אני מתרגל מהר, הבעיה הגדולה היא להתרגל למזג האוויר כי ממש חם פה".

התוכניות להמשך העונה: "אנחנו ננסה לנצח כל משחק, זה הפוקוס העיקרי. הרי בסיום העונה זה מה שייקבע".

סילבס.
סילבס. "יש  לנו קבוצה טובה שצריכה ללמוד" (ערן לוף)

מאמן קריית שמונה חיים סילבס היה מאוכזב לאחר ההפסד השני ברציפות של קבוצתו: "מדובר בעניין גם אישי וגם קבוצתי, אנחנו צריכים קודם כל לזהות את הבעיות שלנו ולחשוב איך מטפלים באיזורים הבעייתיים. יש לנו קבוצה טובה מאוד שרק צריכה ללמוד לנצח משחקים".

כובש צמד השערים לזכות בקבוצה הצפונית נייג'ל האסלביינק אמר: "אני מאוד מאוכזב, זה לא ייתכן שאנחנו מרשים לעצמנו לספוג שערים כשאנחנו ביתרון".

האסלביינק.
האסלביינק. "מאמין בעצמי וביכולת שלי" (מאור אלקלסי)

המשך העונה: "לא תהיה להפסדים האלה השפעה. אני בטוח ביכולת של הקבוצה. אנחנו צריכים לשפר דברים פה ושם, אנחנו עושים טעויות קטנות וזה מה שצריך לעבוד עליו".

עתידו כשחקן: "אני לא יודע איפה אני אהיה בעתיד, בינתיים אני בקריית שמונה ואני לא חושב על העתיד. אני מאמין בעצמי ומאמין ביכולת שלי, אבל אני כרגע בקריית שמונה ועל זה אני חושב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי