רפואה: העייפות מורגשת, שיחקנו שלוש פעמים בשבעה ימים

קובי רפואה
קובי רפואה | דני מרון

מאמן הפועל ת"א פגש את האקסית מכבי פ"ת סיכם את ה-1:1: "נראינו כמו קבוצה ונמשיך להשתפר, אני גאה בשחקנים. יש לנו עוד משחק ברביעי ואני מקווה שנעלה לחצי. אלישע לוי: "קאניוק יחזור להיות אותו שחקן מצוין"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ידעה שניצחון על מכבי פתח תקווה היה שם אותה עם רגל וחצי בשלב הבא, אבל לצערה היא רק הצליחה לחזור מפיגור ולסיים ב-1:1. מנור סולומון כבש ראשון, אחמד עאבד השווה וכבש לראשונה במשחק רשמי במדים האדומים וגם הרחקות של רומאריו פירס וגל שיש במלאבס לא סייעו לרפואה ושחקניו, שבעצמם נותרו ב-10 שחקנים אחרי אדום שספג רמזי ספורי.

בסיום המשחק אמר המאמן קובי רפואה, שכידוע פגש את האקסית: "את המחצית הראשונה פתחנו לא טוב בדקות הראשונות, אחר כך ב-35 הדקות האחרונות שלטנו והגענו להמון מצבים. במחצית השנייה העייפות נכנסה לתמונה, זה גם לא אידיאלי לשחק בשבעה ימים שלושה משחקים. זה דבר לא פשוט, בוודאי בשלב כזה של העונה כי הסגלים לא גדולים. זה לא תירוץ, אבל ראינו את העייפות. נראינו כמו קבוצה ואנו נמשיך להשתפר".

עלייה לשלב הבא בגביע הטוטו: "תמיד אומרים שאני עצבני, אולי אני צריך לעבוד על משהו, אבל אני מאוד גאה בשחקנים שלי. יש לנו כבר עוד משחק ביום רביעי ואני מקווה שנעלה לחצי".


אלישע לוי וקובי רפואה ברקע. שערים ואדומים הערב במושבה (דני מרון)

מן העבר השני, מאמן מכבי פתח תקווה אלישע לוי התייחס לבכורה המחודשת בקבוצה של גידי קאניוק: "אהבתי את החצי השני יותר, אבל מבחינה טקטית ומבחינת אופי כי היינו בחיסרון מספרי ולא הצלחנו להגיע לשער. אין לי ספק שקאניוק יחזור להיות אותו שחקן מצוין. יש לנו זמן וסבלנות בשבילו, הוא רק חזר ויש לנו עוד משחקי טוטו. אני בטוח שאיתו, עם יוסי (בניון) וסרסור שיחזור יהיה לנו יותר עומק ונציג קבוצה שמחה".


קאניוק בבכורה המחודשת 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי