שאבי יעמוד בין הקורות של בני יהודה במקום זובאס

אמיליוס זובאס רב עם נמניה ניקוליץ'
אמיליוס זובאס רב עם נמניה ניקוליץ' | צילום: אלוני מור

השוער הצעיר יעלה בהרכב מול מכבי פתח תקווה (רביעי ב-19:00) על חשבונו של הליטאי המורחק. אבוקסיס ימשיך עם מערך של שלושה בלמים, ירדן שועה צפוי לפתוח בחוד לצידם של שי מזור ודולב חזיזה

(גודל טקסט)

בני יהודה תארח מחר (רביעי ב-19:00) את מכבי פתח תקווה במסגרת המחזור הרביעי בשלב הבתים של גביע הטוטו. הכתומים שיחקו עד כה רק פעמיים ורשמו ניצחון והפסד והם ינסו לעלות למאזן חיובי ולשפר את הסיכויים להעפיל לשלב הבא.

מאמן יוסי אבוקסיס יצטרך להסתדר ללא השוער המורחק אמיוליוס זובאס ובמקומו יעמוד בין הקורות יהנותן שאבי הצעיר, שחזר למועדון לפני קצת יותר משבוע. רועי סטרשנוב, שוער קבוצת הנוער, ימתין להזדמנות שלו על הספסל.

מלבד החילוף הכפוי בין הקורות, אבוקסיס צפוי לפתוח עם הרכב זהה לזה שפתח בניצחון על הפועל רעננה כאשר עשרה מתוך 11 השחקנים הם ישראלים, בתוספת איסמעילה סורו שיהיה הזר היחיד ב-11 של בני יהודה.

הקבוצה תשחק כאמור שוב במערך של שלובה בלמים, כשדניאל פשלר הצעיר יפתח במרכז ההגנה לצידם של דן מורי ואיציק עזוז הוותיקים. בחלק הקדמי יפתוח שי מזור ודולב חזיזה לצידו של ירדן שועה שהופך לשחקן הרכב קבוע.

הרכב משוער: יהונתן שאבי, שי קונסטנטין, איציק עזוז, דניאל פלשר, דן מורי, בן תורג'מן, איסמעילה סורו, יובל אשכנזי, דולב חזיזה, שי מזור, ירדן שועה.


יסתדרו בלי זובאס? אבוקסיס וגוטמן (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי