ניר ברדע וגל אביב קיבלו הודעה על שחרורם מאשדוד

בלגויה מילבסקי
בלגויה מילבסקי | דני מרון

חניכיו של מילבסקי יפגשו הערב (21:00) את הפועל תל אביב למשחק נוסף בגביע הטוטו כשהמאמן החדש ממשיך לבנות את הסגל והודיע לשניים לחפש קבוצה בנוסף לאביב סולומון ורבינוביץ'. קינדה יחזור עוד שבועיים

(גודל טקסט)

מ.ס אשדוד תארח הערב (21:00) באיצטדיון הי"א את הפועל תל אביב במסגרת המחזור הרביעי בשלב הבתים הבתים של גביע הטוטו. כאמור, אשדוד תרצה לנצח את משחקה הרשמי הראשון העונה אחרי שסיימה בתיקו 0:0 עם הפועל רעננה והפסידה 3:0 למכבי פתח תקווה.


מעבר למאבק על המקום בחצי הגמר, המשחקים שימשו גם לבחינת סגל השחקנים עבור המאמן החדש בלגויה מילבסקי. פי שפורסם כאן, הראשונים שקיבלו הודעה על שחרורם ועל כך שהם אינם בתוכניות המקצועיות הם הברזילאי מאוריסיו קורדיירו והבולגרי ויקטור גאנב. הישראלים הנוספים שהונחו לחפש מועדון אחר הם גל אביב, אוהד רבינוביץ', ניר ברדע ואביב סולומון.


בימים הקרובים יצומצם הסגל פעם נוספת כשהמטרה היא לצרף שחקנים חדשים ולהפוך לקבוצה שלא תלחם על חייה בליגת העל. במשחק הערב, יבחן החלוץ הצרפתי רומן הבראן אותו הביא סוכנו סטיבן כהן, לשעבר שחקנה של בית"ר ירושלים. הבשורה המעודדת היא שובו הצפוי לסגל של אחד השחקנים המובילים בקבוצה גדי קינדה בעוד שבועיים והוא יהיה כשיר לפתיחת העונה.
 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי