רפואה: כשיהיה איזון, הפועל תל אביב תהיה טובה יותר וחזקה יותר

קובי רפואה
קובי רפואה | לירון מולדובן

מאמן האדומים היה מרוצה לאחר הניצחון 0:3 על אשדוד, אבל ידע גם היכן ניתן לשפר: "השחקנים נתנו הכל בארבעה משחקים תוך תשעה ימים". גירדבאיניס שוחרר, בלם זר חלופי יגיע. עסקת השאלת ברשצקי לנתניה מתעכבת

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ממשיכה להתחבר מקצועית ואתמול (רביעי) עם הניצחון 0:3 על מ.ס אשדוד התייצבו האדומים בראש הטבלה וימתינו עד יום ראשון למשחק ההשלמה בין מכבי נתניה לבני סכנין בבית הצפוני, כדי לצפות למעידה של נתניה שיקבע כי בחצי הגמר יערך הדרבי הגדול נגד מכבי תל אביב בעוד כשבועיים.

המועדון עדיין לא השלים את סגל השחקנים שלו לאחר ההחלטה לשחרר מהקבוצה את הבלם הליטאי אדבינאס גירדבאיניס, שאמור לסכם היום על פרידה בהסכמה ויזכה לקבל שתי משכורות בתמורה להסכמה להתיר את חוזהו והחזרה לארצו. המאמן קובי רפואה מחפש בלם חלופי או קשר יצירתי ומנסה להנחית כאן שחקן זר בקרוב.

אתמול תורגל במחצית השנייה הקשר הברזילאי רוג'ר ברנרדו כבלם, בעמדה בה שיחק במשחקים רבים באינגולשטט בגרמניה. הקשר רז כהן חזר אתמול לשחק במחצית השנייה לאחר היעדרות ארוכה בת כחמישה חודשים בשל ניתוח בכתפו והוכיח כי הוא החלים, ובתוך מספר משחקים יתמודד על מקום בקישור של האדומים.

שחקני הפועל תל אביב חוגגים את הניצחון אתמול (לירון מולדובן)
שחקני הפועל תל אביב חוגגים את הניצחון אתמול (לירון מולדובן)

רפואה אמר: "אני רוצה שיהיה בקבוצה איזון וכשזה יקרה, הפועל תל אביב תהיה יותר טובה ויותר חזקה. אני גאה בשחקנים שנתנו הכול בארבעה משחקים תוך תשעה ימים".

גם אתמול שותף מוטי ברשצקי כמחליף. הסיכוי למהלך בו יושאל לעונה אחת פלוס אופציה למכבי נתניה גבוה, ויתברר בתוך שבועיים בהתאם לתנאי ההעברה ואופציית הרכישה על ידי נתניה כשנושא גובה סכום הרכישה הוא המכשול כרגע להשלמת המהלך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי