שחקן בסכנין: "עשינו הכנה לקויה". גוזלן עשוי לפתוח בנתניה

בני בן זקן
בני בן זקן | ערן לוף

הקבוצה מהמגזר תתארח מחר ב-20:30 אצל היהלומים במשחק האחרון בשלב הבתים של גביע הטוטו ושחקני הרכש עדיין לא עברו בבקרה. החלוץ בתמונת ההרכב, כניסה חופשית לתושבי עוטף עז

(גודל טקסט)
בני סכנין תקיים מחר (ראשון ב-20:30) את המשחק האחרון בשלב הבתים של גביע הטוטו נגד מכבי נתניה וגם הפעם שחקני הרכש לא צפויים לשחק בשל העובדה שהקבוצה עדיין לא עברה בבקרה התקציבית. ראשי המועדון יעשו ניסיון אחרון מחר בבוקר להעביר את הקבוצה בבקרה, אך הסיכוי לכך קלוש ובקבוצה ממתינים לתמיכה כספית שאמורה להגיע מהעירייה על מנת לעביר את כל השחקנים.


כפי שפורסם לראשונה בספורט1, ראש עיריית סכנין מאז גנאיים הבטיח שיעביר מיליון וחצי שקלים למועדון וכעת בקבוצה מקווים שיצליחו למצוא תמיכה כספית נוספת בשביל לסיים את הסאגה. שחקני הקבוצה מבינים שהמשחקים שנערכו עד כה, והיו אמורים לשמש כהכנה לליגה, לא תרמו דבר. "עשינו הכנה לקויה ואנחנו מקווים שזה לא יבוא לידי ביטוי במחזורים הראשונים. סומכים על הל הצוות המקצועי שיעשה את העבודה", אמרו השחקנים.


מבחינה מקצועית לא צפויים להיות שינויים גדולים בהרכב לועמת המשחק מול קריית שמונה בו ניצחה הקבוצה 0:1. מי שייעדר הוא הבלם הקוסוברי אלבין פאנישי שהורחק ומי שצפוי לתפוס את מקומו הוא מרום גנטוס כאשר גם הבלם החדש קלביד דיקלמונה עשוי לערוך בכורה. בהתקפה ימשיכו שלומי אזולאי, פיראס מוגרבי ומוחמד כליבאת.



יוביל את סכנין בנתניה. מוגרבי (מאור אלקסלסי)


הרכב משוער: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, מרון גנטוס (קלביד דיקלמונה), אייהב שאמי, עלי אבו ריא (עטאא ג'אבר), אייהב גנאיים, באשר עודה, שלומי אזולאי, פיראס מוגרבי, מוחמד כליבאת.


נתניה תאפשר כניסה חופשית לתושבי עוטף עזה

נתניה מנגד תגיע למשחק הנעילה של שלב הבתים בגביע הטוטו כשהם מדורגים במקום השני בבית, מרחק נקודה מהראשונה מכבי חיפה עם הפרש שערים נחות. המשמעות: רק ניצחון יעלה את הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה לשלב חצי הגמר שייערך בתחילת השבוע הבא ויפגיש אותם עם מכבי ת"א.


 

בקבוצה לא תרגלו את ההרכב למשחק, אך צוות המאמנים לא צפויים לערוך שינויים, כאשר בנתניה יקוו לשחזור יכולתו  הטובה של דיא סבע, בשבוע בו הוא אמור להודיע סופית על עתידו בקבוצה. ברנקו ורגוץ' ימשיך להיעדר וחוליית ההגנה צפוי להיות זהה. בחלק ההתקפי, מי שעשוי לקבל את הקרדיט הוא החלוץ שובל גוזלן. המגן הימני מוחמד זבידאת ממשיך להתאמן בשורות הקבוצה אך נכון לרגע זה עדיין אין החלטה לגביו.




משחקו האחרון? סבע (דני מרון)
 
 

המועדון יאפשר כניסה חופשית לתושבי עוטף עזה שיגיעו לאצטדיון עם תעודת זהות במטרה לאפשר להם להירגע ולהתנתק מעט מהמציאות הלא נעימה באיזור הדרום בימים האחרונים.


 

הרכב משוער: דני עמוס, ויקי כחלון, טים הויבך, דולב אזולאי, ג'ונתן ברנשטיין, עלי מוחמד, ניקו אולסק, אביב אברהם, דיא סבע, דידייה קוגבנייה, יונס מלדה (שובל גוזלן).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי