3:3 בין בני יהודה לאשדוד, 0:2 לקריית שמונה על חדרה

ביטון מול צ'יבוטה
ביטון מול צ'יבוטה | עדי אבישי

גביע הטוטו: הקבוצות סיימו את חלקן במפעל. עמית ביטון (31), הבראן (54) ודן ביטון (58) כבשו לחניכיו של בלאגה, שועה (33,37) וחזיזה (62) לכתומים, הצפוניים השיגו ניצחון ראשון הודות להאסלביינק (60) ושכר(74)

(גודל טקסט)
שני משחקים במחזור האחרון של שלב הבתים של גביע הטוטו נערכו הערב (שבת) כשבני יהודה ואשדוד נפרדו בתיקו 3:3 עמוס באירועים וקריית שמונה השיגה את ניצחונה הראשון במפעל, 0:2 על חדרה החלשה. הקבוצות הגיעו לשני המפגשים כשאין להם סיכוי לעלות לשלב הבא ושיחקו על מיקום סופי בטבלה בלבד.


הפועל חדרה – עירוני קריית שמונה 2:0

קריית שמונה, שגם לעונה הזו הגיעה עם רכש לא מבוטל וציפיות גבוהות, אכזבה במפעל עד כה עם שלושה הפסדים ויכולת בינונית. 

הפעם, הדברים עבדו יותר טוב עבור חניכיו של סילבס, כרגיל בזכות נייג'ל האסלביינק, שדחק מקרוב בדקה ה-60 ותשע דקות לאחר מכן בישל למוחמד שכר המחליף שהכפיל. חניכיו של ניסו אביטן לא נראו טוב ומיעט לאיים על שערו של גד עמוס לעיניו של מאמנה החדש של נבחרת ישראל, אנדי הרצוג, שצפה במשחק מהיציע.



הרכבים
הפועל חדרה
: אוסטין אג'ידה, עמית כהן, דויד מתיאוס, יעקב אבבה, ירין פרץ, מקסים גרצקין, מוחמד אבו פאני, לוטם זינו, עלי חטיב, אנז' פרדי פלומיין, לוסיו.




כן שותפו: וויסאם רבאח, בן יוספי, עומרי לוזון,סלים עמאש


עירוני קריית שמונה: גד עמוס, מרכוס דיניז, איאד אבו עביד, עידן נחמיאס, חגי גולדנברג, עדן שמיר, סמואל בראון, עומר לקאו, לוי גארסיה, נייג'ל האסלביינק, לוקאס סרפים.


כן שותפו: מוחמד שכר, עידו דוידוב, נירן רוטשטיין, שמעון אבוחצירה


מהלך המשחק:
דקה 60, 0:1 לקריית שמונה: נייג'ל האסלביינק ניצל ערבובייה ברחבה והעלה את קריית שמונה ליתרון אחרי דחיקה מקרוב


דקה 74, 0:2 לקריית שמונה: עידו דוידוב המחליף חטף כדור והוציא את האסלביינק קדימה, שפרץ במהירות והשאיר לשכר שבנגיעה העלה את הצפוניים ל0:2


בני יהודה – מ.ס אשדוד 3:3

חניכיו של מילבסקי הגיעו לאיצטדיון המושבה כדי להשיג ניצחון רשמי ראשון העונה. זה דווקא התחיל טוב עבורם כשעמית ביטון נגח את שער היתרון בדקה ה-31, אך תוך שש דקות ירדן שועה הצעיר הפך את התוצאה.


 

בפתיחת המחצית השנייה בני יהודה הגדילה את היתרון משער של דולב חזיזה (62), אך המשחק המשיך להתנהל בקצב מטורף כשהפעם היה תורה של אשדוד לחזור במהירות למשחק עם שערים של חלוץ הרכש הבריאן (54) ופנדל של דן ביטון (58) אחרי הכשלה על דודו ביטון.



רייכרט. (עדי אבישי)


הרכבים
בני יהודה
: אמיליוס זובאס, שי קונסטנטין, דן מורי, דניאל פלשר, איציק עזוז, בן תורג'מן (יובל אשכנזי,62), סתיו פיניש, דולב חזיזה, שי מזור, מאוויס צ'יבוטה (איסמעילה סורו, 71), ירדן שועה (שגיב יחזקאל,46).


מ.ס אשדוד: יואב ג'רפי, בן אל אדרי, עמית ביטון, יובל יעקובויץ' (בן רייכרט, 80), לאונרדו אווסו, מושל בן ציון, דן ביטון , גיל כהן (דור גלילי, 46), חן עזריאל (דין דוד, 90+2), פיליפ קנזביץ' (דודו ביטון, 53), רומן הבראן (יצחק אסאפה, 84)


מהלך המשחק:
דקה 31, 0:1 לאשדוד: 
שילב של צמד הביטונים של אשדוד ניב את שער היתרון כדן הרים כדור קרן מדויק לראשו של עמית שנגח באין מפריע לשערו של זובאס.


דקה 33, 1:1:
  לא חלפו שתי דקות והתגובה של בני יהודה הגיעה. דאבל פס נהדר בין דולב חזיזה לירדן שועה הוביל לשער נהדר של האחרון.



ירדן שועה (עדי אבישי)


דקה 37, 1:2
לבני יהודה: מהפך ענק של בני יהודה כששוב ירדן שועה מגיע לכדור עומק, מקפיץ יפה מעל ג'רפי ומשלים מהפך.


ירדן שועה (עדי אבישי)

דקה 51, 1:2 לבני יהודה: דולב חזיזה מקבל את הכדור על סף הרחבה ומכניע בקלילות את ג'רפי עם בעיטה מדויקת לפינה.


דקה 54, אשדוד צימקה ל-3:2: הבראן נשלח בכדור עומק, בועט חלש ומנצל טעות של זובאס כדי לצמק את התוצאה.



הבראן כובש ומצמק ל3:2. (עדי אבישי)


דקה 58, אשדוד השוותה ל-3:3: איזה משחק מטורף במושבה. דין מורי הכשיל את דודי ביטון המחליף ברחבה, עמית ביטון כובש מהנקודה הלבנה ומשווה את התוצאה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי