שחקנים בפ"ת התלוננו על עייפות: קשה לשחק פעמיים בשבוע

עומר דנינו
עומר דנינו | עדי אבישי

במלאבס לא מתרגשים מההפסד לרעננה, אך בקבוצה טוענים: "חייבים חיזוק". וגם: פציעתו של סיבוק לא חמורה, לוזון צפוי לחכות כשבועיים להצעה מחו"ל עבור סולומון ואם לא הוא עשוי להיכנס לשיחות עם ב"ש ומכבי חיפה

(גודל טקסט)

במכבי פתח תקווה לא לקחו קשה מדי את ההפסד אמש (ראשון) 1:0 להפועל רעננה, שחתם את משחקי הקבוצה בשלב הבתים של גביע הטוטו. "לא הגענו למשחק", הודו שחקנים, "קשה לדעת אם ללא עייפות היינו נראים יותר טוב, אבל צריך להבין שעדיין לקבוצה ישראלית קשה מאוד לשחק שני משחקים בשבוע וארבעה בעשרה ימים ובטח עם סגל קצר כמו שלנו.

"ללא קשר, אנחנו חייבים חיזוק בהקדם של שלושה שחקנים", הוסיפו שחקניו של אלישע לוי, "בלי בניון שפצוע, זה עוד יותר קשה ונהיה בבעיה" הודו. בפ"ת ינסו לחזק את הקבוצה בקרוב, כשבימים האחרונים מתגברת ההערכה כי יהיה מדובר בחלוץ זר וזאת לאור הקושי במו"מ עם גיא מלמד עבורו דורשת הפועל באר שבע 300 אלף יורו.

בפ"ת קיבלו בימים האחרונים מסרים מהפועל ב"ש כי המאמן ברק בכר לא מתכוון לוותר כל כך מהר על החלוץ ורואה בו כחלק מהתוכניות שלו, כשגם עם מוחמד גאדיר שלא נמצא בתוכניות האלופה לא בוצעה שום התקדמות. בקבוצה נוטים כרגע לצרף חלוץ אחד בלבד, כשגם צירופו של קובי מויאל תקוע בשל סוגיית יובל שבתאי. "אלישע מאמין בסגל קצר וכך יהיה" אמרו במועדון.


מלמד. קושי לשחררו מהפועל באר שבע (דני מרון)

בינתיים, ההקלה מגיעה מכיוונו של הבלם הצ'כי תומאש סיבוק: כבר בדקה הראשונה הוא נחת לא טוב על רגלו שנתקעה בדשא והוחלף. לאחר טיפול מהצוות הרפואי, נרגעו בפ"ת כאשר הבלם עדכן כי הוא חש בטוב יותר ונכון לרגע זה לא יעבור צילום כשההערכה היא שכבר לקראת סוף השבוע הוא יוכל לחזור לאימונים. יוסי בניון חזר בימים האחרונים לאימונים קלים, ובפ"ת מאמינים שהוא יוכל להיות כשיר למחזור הפתיחה מול בית"ר ירושלים, גם אם הוא ישתלב מהספסל.

עומר דנינו זכה אתמול לדקות משחק משמעותיות לראשונה העונה, כאשר בקבוצה שללו לאחרונה אופציה של השאלה לקבוצה אחרת אשר עלתה על הפרק ובקבוצה מאמינים שהבלם יזכה לדקות משחק רבות העונה.

ומה בנוגע למנור סולומון? בקבוצה העריכו אמש שהיו"ר אבי לוזון יחכה שבועיים על-מנת לראות אם יקבל עבורו הצעה מחו"ל ואם לא יקרה הדבר, הוא עשוי לפתוח במו"מ עם הפועל ב"ש כפי שפרסמנו לראשונה בספורט1 או עם מכבי חיפה. "מנור השתפר השנה משמעותית ורואים את זה כבר בארבעה משחקים, אבל אם קבוצה תבוא ותציע לאבי חמישה מיליון יורו, קשה להאמין שהוא לא ימכור".


הפועל באר שבע וגם מכבי חיפה עוקבות מקרוב. מנור סולומון (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי