עוד רכש לחוגג: אפונסו טיירה סיכם את תנאיו בבית"ר ירושלים

אפונסו טיירה
אפונסו טיירה | עדי אבישי

הפורטוגלי בן ה-26 ששיחק בעונה האחרונה בקריית שמונה מצטרף לקבוצה המתאוששת בבירה. בית"ר תעלה שוב בסגל חסר למשחק בגביע הטוטו מחר נגד מכבי פתח תקווה, שיש ודנינו צפויים לפתוח אצל המלאבסים

(גודל טקסט)
בית"ר ירושלים תערוך מחר (שבת) משחק רשמי ראשון בעידן הרוכש החדש משה חוגג, כשתארח את מכבי פתח תקווה במסגרת הקרב על המקום השביעי במשחקי הדירוג של גביע הטוטו. בשל העובדה שהסכם הרכישה עדיין לא עבר את הוועדה להעברת זכויות וכמובן טרם נחתם רשמית, וחוגג עדיין לא הפקיד ערבויות בבקרת התקציבים, תופיע בית"ר שוב בסגל חסר מאוד וללא כל שחקני הרכש החדשים שהגיעו במהלך הקיץ.


אחד משחקני הרכש הללו הוא אפונסו טיירה, שסיכם עם הקבוצה היום על תנאיו לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת אחרי עונה אחת בעירוני קריית שמונה. טיירה בן ה-26 הגיע לקריית שמונה אחרי שלוש שנים במדי אשטוריל מהליגה השנייה בפורטוגל. הוא גדל במחלקות הנוער של הקבוצה ושל ספורטינג ליסבון, ובתחילת הקריירה הושאל גם לקורדובה הספרדית. הוא הגיע לקריית שמונה בהעברה חופשית וסיכם בה לשנתיים, אך כבר לאחר עונה אחת בה רשם תשע הופעות ולא כבש הוא יעזוב ויצטרף לסגל המתחזק של בית"ר ירושלים.


בין אלו שטרם אושרו נמצאים איתמר ניצן, טל בן חיים, אור אינברום וגם המאמן גיא לוזון, שיישב ביציע. סמי מלכה מאמן קבוצת הנוער, יהיה זה שיעמוד על הקווים. שחקן נוסף שיחסר הוא הקשר דוד קלטינס, שסובל מפציעה לא קלה בקרסולו וכפי שפורסם בספורט1, אף יחמיץ את פתיחת העונה.



לוזון וחוגג. יצפו מהיציע (דני מרון)


גל שיש יחזור להרכב המלאבסים, סיבוק ינוח
בצד השני, קבוצתו של אלישע לוי, תפגוש בדיוק תשעה ימים לאחר מכן את אותה היריבה במסגרת המחזור הראשון בליגת העל כך שמדובר בניסוי הכלים האחרון.


מבחינה מקצועית, גל שיש שנעדר מול הפועל רעננה בשל מחלה, יחזור ישירות להרכב כשמי שיפנה את מקומו יהיה עודד אלקיים. גם תומאש סיבוק, שספג מכה ברגלו כתוצאה מדריכה לא נכונה בתחילת השבוע, ינוח, כאשר למרות העובדה שלא מדובר בפציעה חמורה, בצוות המקצועי מעדיפים שלא לסכנו לקראת מחזור הליגה בשבוע הבא. השינוי השלישי בהרכב יהיה כשלירן רוטמן, שהראה יכולת טובה במשחקים בהם נכנס כמחליף, ימלא את מקומו של פאדי זידאן. יוסי בניון הפצוע ימשיך להיעדר כשבקבוצה מקווים שיהיה כשיר למחזור הפתיחה.



"אמנם המשחק הזה הוא לפרוטוקול בלבד, אבל מצד שני בית"ר בטדי, ולא משנה באיזה מצב, זו תהיה אינדיקציה טובה יותר אם אנחנו מוכנים לליגה או שלא", אמרו שחקנים במועדון.  בינתיים, בפ"ת מאמינים כעת כי לאור הדחתה של הפועל ב"ש מאירופה והעומס שנוצר בסגל, ב"ש תתגמש בנוגע להשאלתו של גיא מלמד ולא תתעקש על מכירתו, כשבכל מקרה בפ"ת רוצים לצרף חלוץ עד פתיחת הליגה ובשבוע הקרוב צפויות התפתחויות.


הרכבים משוערים
מכבי פתח תקווה: צחי גיגי, נאור פסר, ז'והאן מרסיאל, עומר דנינו, גל שיש, דידייה ברוסו, רומאריו פירס, גידי קאניוק, מנור סולומון, לירן רוטמן, לידור כהן.


בית"ר ירושלים: טמיר ללו, עוזיאל פרדו, דניאל חבה, מיקי סירושטיין, טל כחילה, יעקב בריהון, אריק סאבו, אופיר קריאף, עידן ורד, אנתוני וארן, יאקוב סילבסטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי