קורצקי: הסגל עוד לא הושלם, יגיעו עוד שני שחקנים

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | עדי אבישי

הפועל רעננה תסיים מחר את חלקה בגביע הטוטו כשתארח את עירוני קריית שמונה, מאמנה בטוח שהקבוצה תתחזק ברכש נוסף. נגוואקם החלים ממחלת המלריה ומציג יכולת משופרת, ארשיד ואלאניס יפתחו בחוד מול הצפוניים

(גודל טקסט)

הפועל רעננה תארח מחר (שבת) באצטדיון רמת גן את עירוני קריית שמונה במשחק הדירוג בגביע הטוטו. המאמן מנחם קורצקי ינצל גם מחר את המשחק כהכנה המקצועית לקראת פתיחת הליגה בשבוע הבא  נגד בני סכנין.

קורצקי הבהיר לשחקניו כי לאחר החיבור והשינויים בסגל, השאיפה היא לחזור לכושר המצויין שהקבוצה הציגה בסוף העונה שעברה. המאמן אף התבטא שוב בנושא הרכש: "הסגל עדיין לא הושלם ויגיעו לפחות שני שחקנים חדשים, ביניהם חלוץ".

מסתמן כי שני השחקנים שנפצעו במשחק האחרון בהתנגשות ראשים, יואב תומר ועדי נמני, יזכו למנוחה במשחק מחר כשגם הבלם עידו לוי שעדיין מתאושש מהפציעה ברגלו לא יהיה בסגל. להרכב אמור לחזור הקשר נימניה ניקוליץ' שסיים עונש הרחקה.

באימוני השבוע הוכיח החלוץ הקמרוני אריאל נגוואקם שיפור ביכולתו, מה גם שהוא התאושש ממחלת המלריה ויזכה מחר לדקות משחק משמעותיות יותר. הקשר יובל טיטלמן החליט בשלב זה שלא לעבור להפועל עכו וימתין להזדמנויות לשחק כמו נגד מכבי פתח תקווה בתחילת השבוע, משחק בו גילה יכולת טובה כמחליף.

הרכב משוער: אסף צור, ירדן כהן, בן והבה, דין מימוני, עמנואל אמבולה, שניר שוקר ( בן בנימין),נימניה ניקוליץ',אור דסה ( טל איילה), מירקו אורמוש, כארם ארשיד, מרטין אלאניס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי