פגישה מכרעת תיערך עם קלאוס, חיימוב יפתח בדרבי?

סטפנוס קלאוס אתנסיאדיס
סטפנוס קלאוס אתנסיאדיס | ערן לוף

הירוקים מאסו בסחבת עם היווני ויציעו לו הצעה אחרונה לפני שחוזהו יוקפא, גם קאיו צפוי להישאר מחוץ לסגל עד שיימצא קבוצה חדשה. השוער החדש צפוי לערוך בכורה מול הפועל חיפה

(גודל טקסט)
מכבי חיפה תערוך היום (ראשון) את האימון המסכם לקראת הדרבי הראשון של העונה (שני, 21:00) שייערך במסגרת חצי גמר גביע הטוטו. הקבוצה צפויה להגיע בסגל כמעט מלא, פרט לחסרונו של הקשר רועי קהת שעדיין סובל מדלקת בברך וצפוי להיות כשיר למחזור הראשון מול מכבי תל אביב בעוד שבוע בדיוק.


הירוקים דרוכים לקראת הדרבי ומאמינים כי העפלה לגמר גביע הטוטו יכולה להוות ביטחון רב לקראת פתיחת הליגה. המאמן פרד רטן לא ערך אסיפה ארוכה, אך ביקש מהשחקנים להגיע מרוכזים וממוקדים. הצוות המקצועי מתלבט לגבי שתי עמדות עיקריות – הראשונה בשער הקבוצה, כאשר נראה כי גיא חיימוב יערוך בכורה ואופציה נוספת שגלזר יפתח וחיימוב יערוך את הבכורה בליגה. בחלק ההגנתי ימשיכו עם רביעיה הקבועה שכוללת את ארנטס מאבוקה, עאיד חבשי, אליסון דוס סנטוס ורמי גרשון. ג'ורג' מנדג'ק יערוך בכורה בהרכב והתלבטות נוספת היא בין סינטיהו סלליך שנבחר בסוף השבוע למצטיין העונה שעברה על ידי האוהדים, לבין מוחמד עוואד שהרשים במשחקי ההכנה ובמשחקי גביע הטוטו.


במקביל, בחיפה רוצים להמשיך ולהיפרד משחקנים שאינם בתוכניות ובראשם צמד הזרים סטפנוס אתנסיאדיס וקאיו אלבש. עם היווני והירוקים טרם הגיעו להסדר על התרת חוזהו, אחרי שבחיפה הציעו פיצוי של כ-20 אחוזים וציפו כי השחקן ייענה להצעה מהקבוצה הרוסית ארסנל טולה, אך קלאוס מצדו מסרב למהלך. בחיפה יזמינו את השחקן לשיחה אחרונה בתחילת השבוע ובה יבהירו כי במידה ולא יקבל פיצוי מיידי אז הוא יוקפא וזאת כדי לרשום את מנדג'ק. גם קאיו לא בתוכניות של הצוות המקצועי ובשלב זה אין שום הצעה רצינית לגביו מקבוצה אחרת. "אנחנו מאמינים כי קאיו יסכים להתפשר בשכרו בכדי למצוא בית אחר באירופה" אמרו הירוקים.


קאיו. איתו המצב פחות מסובך, לפוחת בשלב זה (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי